  • 1. Data: 2011-05-10 08:12:22
    Temat: Jaka lokata na 12 miesięcy
    Od: neterr <s...@g...com>

    Witam!

    Chciałbym ulokować w banku kilkadziesiąt tyś zł, co na chwile obecna
    jest najkorzystniejsze?
    Z moich obliczeń wynika, że lokata na 12m w idea bank oprocentowana na
    5.33 nawet po wprowadzeniu podatku belki od stycznia da najwięcej

  • 2. Data: 2011-05-11 05:17:09
    Temat: Re: Jaka lokata na 12 miesięcy
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    >jest najkorzystniejsze?

    VW bank jeśli wezmiesz pod uwagie bezpieczenstwo

    jk

  • 3. Data: 2011-05-11 09:06:35
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Dość dobre oprocentowanie mają w Eurobanku...
    http://www.finansosfera.pl/lokata-terminowa/1314-eur
    obank-lokata-terminowa/

  • 4. Data: 2011-05-11 09:41:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    tomekopalowicz napisał(a) :
    > Dość dobre oprocentowanie mają w Eurobanku...
    > http://www.finansosfora.pl/lokata-terminowa/1314-eur
    obank-lokata-terminowa/

    Waść raczysz sobie okrutnie żartować z pytającego. Oprocentowanie
    jest zmienne i ubelkowione.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-05-11 10:06:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Witam

    bank-lokata-terminowa/

    > Waść raczysz sobie okrutnie żartować z pytającego. Oprocentowanie
    > jest zmienne i ubelkowione.

    A ten tomekopalowicz to nie jest czasem ten gostek, w którego
    listach najważniejszą informacją jest reklama "portalu" ?

    witrak()

  • 6. Data: 2011-05-11 10:47:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    witrak() napisał(a) :

    >>> http://www.***********.pl/lokata-terminowa/1314-euro
    bank-lokata-terminowa/

    > A ten tomekopalowicz to nie jest czasem ten gostek, w którego
    > listach najważniejszą informacją jest reklama "portalu" ?

    Możliwe, dlatego zmieniłem jedną literkę w nazwie portalu. To co Ty
    wygwiazdkowałeś.
    Muszę pamiętać, żeby zawsze tak robić :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2011-05-11 12:00:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > VW bank jeśli wezmiesz pod uwagie bezpieczenstwo

    Uzasadnij prosze swoja blyskotliwa teze.

  • 8. Data: 2011-05-11 12:33:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Q napisał(a) :

    > Uzasadnij prosze swoja blyskotliwa teze.

    Ty lepiej spójrz, na inicjały podpisu i wszystko jasne ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]