  • 31. Data: 2010-12-22 07:31:43
    Temat: Re: Jaka najlepsza KK bez opłaty rocznej?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "noname" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ierasc$i6r$...@n...onet.pl...

    > Dyskusyjna sprawa, jedni twierdza, ze mozliwe, inni, ze nie.

    Jacyś nieudacznicy twierdzą, że nie mogą złożyć zażalenia na postanowienie o
    nadaniu klauzuli? Albo że Jakaś Siła zabrania im złożenia powództwa
    przeciwegzekucyjnego? Po przeczytaniu historii matematycznych analfabetów od
    kredytu Alicja w PKO BP nic mnie już nie zdziwi.

    > Zawsze lepiej niech bank dowodzi swoich racji, niz ty, ze nie jestes
    > zyrafa. Moim zdaniem BTE nie powinien w ogole istniec, a bank powinien
    > pozywac dluznika do sadu, tak jak np. zwykla firma.

    Ale to jest inna kwestia. Samo istnienie BTE jest w pewnej mierze
    kuriozalne, podobnie jak wiele innych rzeczy w tym państwie. Jednakże sama
    górna wysokość możliwego do wystawienia BTE zawarta w umowie, to IMO
    szczegół bez istotnego znaczenia, choć może groźnie wyglądać.

  • 32. Data: 2010-12-22 08:17:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 23:51:36 +0100, noname napisał(a):

    > a jesli bank stwierdzi, ze klient mial limit 50 tys. zl i kupil karta
    > samochod?

    W ostateczności będzie musiał to udowodnić :)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 33. Data: 2010-12-22 09:06:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 23:51:36 +0100, noname napisał(a):

    > a jesli bank stwierdzi, ze klient mial limit 50 tys. zl i kupil karta
    > samochod?

    Bank może i stwierdzić, że klient kupił sobie wycieczkę na księżyc i
    zapłacił za to ich kartą - kwestia o której wspomniał Olgierd - będzie to
    musiał prędzej czy później udowodnić. Ja rozumiem, że banki są po to aby
    generalnie wyciągnąć od klientów ile się da, ale nie demonizujmy ich aż w
    takim stopniu. Każdy kij ma dwa końce.

    --
    xbartx

  • 34. Data: 2010-12-22 16:54:09
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

> [...]
    > generalnie wyciągnąć od klientów ile się da, ale nie demonizujmy ich aż w

    Nie zmienia to faktu że nie ma za bardzo sensu się
    podkładać i wybierać karty które mają wysokie BTE.
    Wybór jest wystarczająco szeroki.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 35. Data: 2010-12-22 17:04:49
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał Kurowski <m...@g...pl> napisał(a):

    > Wybór jest wystarczająco szeroki.

    Oprócz tych dwóch wymienionych wcześniej kart jest jeszcze jakaś inna KK
    naprawdę bez opłaty rocznej? Bez warunków dot. obrotów itp.

  • 36. Data: 2010-12-22 17:11:00
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > Oprócz tych dwóch wymienionych wcześniej kart jest jeszcze jakaś inna KK
    > naprawdę bez opłaty rocznej? Bez warunków dot. obrotów itp.

    No cóż, duża większość będzie jednak miała wymóg
    obrotów lub ilości tranzakcji do zwolnienia z opłaty.

    Zostaje Ci chyba deal z citi ...

    Pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 37. Data: 2010-12-22 17:27:33
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 17:54:09 +0100, Michał Kurowski napisał(a):

    > Nie zmienia to faktu że nie ma za bardzo sensu się
    > podkładać i wybierać karty które mają wysokie BTE.
    > Wybór jest wystarczająco szeroki.

    No to czekamy na propozycję karty porównywalnej do polbankowej (cb 1%,
    kursy i łatwość zwalniania z opłat) z niskim BTE. Polbankowe mają jakoś 100
    czy 150k.

    --
    Kojer

  • 38. Data: 2010-12-22 21:13:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 10:43:11 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    > Jeżeli będziesz płacił tylko w Polsce to nie ma większej różnicy. No Citi
    > jest znane z dobrego podejścia do reklamacji i jest dosyć elastyczne.

    Citi znane jest też z jednego wrednego chaczyka: nie da się zablokować
    przeklętych operacji gotówkowych :( Dlatego warto brać raczej mniejszy niż
    większy limit (większy w sensie wyższy niż kilka pensji)...

    Poza tym to cud mniód ;)

    A co do darmowych kart - no jeszcze polbankowe są fajne, bo warunek
    zwolnienia to jakaś śmiesznie mała ilość operacji rocznie (nawet dla golda
    to bodajże 60, dla ERA itp chyba 36 transakcji) a równocześnie dają
    cashback. Dla erowców Polbank-era to w ogóle miłe, bo pełny 1% cashback
    i dodatkowo darmowe powiadomienia SMS.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944