  • 1. Data: 2002-08-10 18:57:38
    Temat: Jaka to karta
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Proszę odpowiedzcie na jedno pytanie - czy np. VE wydawana do rachunków w
    inteligo czy mbanku jest kartą kredytową???
    Przecież nie wypłacę więcej niż mam na rachunku więc gdzie tu ta jej
    kredytowość???
    Dzięki za odpowiedź na tak lamerskie pytanie.
    BTW pojawiło się tu kiedyś takie zestawienie opisów kart wrzucone na grupę
    pewnie przez AMRĘ ale tego nie jestem do końca pewny. Wie ktoś o co
    chodzi??? Jeżeli tak to poproszę o msgID bo za chiny ludowe nie mogę tego
    znaleźć. Jeszcze raz dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 2. Data: 2002-08-10 19:02:41
    Temat: Re: Jaka to karta
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > inteligo czy mbanku jest kartą kredytową???
    > Przecież nie wypłacę więcej niż mam na rachunku więc gdzie tu ta jej

    Inteligo i mBank wydają jak na razie wyłącznie karty DEBETOWE, a nie kredytowe.
    Nie ma takiej możliwości, aby przy pomocy tych kart więcej wypłacić niż
    dostępne saldo. Chyba, że da się jakoś oszukać system ... Ale i tak naliczą
    odsetki za niedozwolony debet, chyba, że zaciągasz kredyt, to zmienia wtedy
    postać rzeczy.

  • 3. Data: 2002-08-10 22:14:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <m...@p...onet.pl> writes:

    > Inteligo i mBank wydają jak na razie wyłącznie karty DEBETOWE, a nie
    > kredytowe.

    Debetowe to one tez nie sa, bo tak jak nie mozna nimi zrobic kredytu,
    tak nie mozna tez zrobic debetu (pomijajac roznice kursowe itp).

    Bezsensowne "tlumaczenie" z "debit cards".

    Moze by tak trzeba bylo wymyslic jakas sensowna nazwe i rozpropagowac?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-08-11 09:29:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 Aug 2002 00:14:41 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Bezsensowne "tlumaczenie" z "debit cards".
    >
    >Moze by tak trzeba bylo wymyslic jakas sensowna nazwe i rozpropagowac?

    Karty rorowe ;-) ?
    karty bieżące ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-08-11 14:48:39
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    A nie zwie sie ich, "karty platnicze" ?

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 6. Data: 2002-08-11 14:55:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 11 Aug 2002 16:48:39 +0200, "Pawel Galinski"
    <g...@w...pl> wrote:

    >A nie zwie sie ich, "karty platnicze" ?

    Zwie. Karty platnicze to wszyskie ktory mi da sie placic - czyli i
    debetowe, obciazeniowe i kredytowe.

  • 7. Data: 2002-08-11 23:09:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

    > Karty rorowe ;-) ?

    Eee, chyba nie? Bo co to ten ROR? To taka dziwna nazwa rachunku biezacego.

    > karty bieżące ?

    Brzmi tak sobie, ale sens oddaje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 8. Data: 2002-08-12 08:00:48
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Bezsensowne "tlumaczenie" z "debit cards".
    >
    > Moze by tak trzeba bylo wymyslic jakas sensowna nazwe i rozpropagowac?

    Ale jak juz ktos ma uruchomiony debet w mbanku to karta do eKonta jest jak
    najbardziej debetowa

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-08-12 11:09:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> writes:

    > Ale jak juz ktos ma uruchomiony debet w mbanku to karta do eKonta jest jak
    > najbardziej debetowa

    Nie jest, konto jest. Taki sam debet mozna wtedy zrobic np. przelewem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator