  • 1. Data: 2005-11-12 08:14:36
    Temat: Jaki?
    Od: "eMeSZ" <e...@w...pl>

    Jaki bank jest najlepszy na kredyt hipoteczny - zakup mieszkania do 400 000
    zl
    Gdzie najprosciej, najszybciej i najtaniej

    eM

  • 2. Data: 2005-11-12 11:01:32
    Temat: Re: Jaki?
    Od: "kasiarz" <k...@c...i.jak>

    mnie tez interesuje,
    co prawda chcialem w WBK.
    moze macie ine propozycje
    interesuje mnie kredyt 170 tys.pln na mieszkanie nowe, 85 m2.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-11-12 12:05:41
    Od: "eMeSZ" <e...@w...pl>

    Użytkownik "kasiarz" <k...@c...i.jak> napisał w wiadomości
    > mnie tez interesuje,
    > co prawda chcialem w WBK.
    > moze macie ine propozycje
    > interesuje mnie kredyt 170 tys.pln na mieszkanie nowe, 85 m2.
    >
    > pozdrawiam

    wbk do kitu, gdzie daja takie tanie mieszkania??

  • 4. Data: 2005-11-12 12:21:54
    Od: "kasiarz" <k...@c...i.jak>

    2115 pln za m2 x 85 ( prawie ) = 180 tys.
    kupilem 2 mieszkania, ( 2 piwnice w tym i 2 miejsca parkingowe, teren
    ogrodzony z bram na pilota.)
    w sumie m-5
    na parterze, nowka sztuka, piec jakis 2 funkcyjny
    czynsz okolo 2,30 PLN na m2
    a to w grójcu,
    poszukam zaraz dam ci link

  • 5. Data: 2005-11-12 16:06:46
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 12-11-2005 o 09:14:36 eMeSZ <e...@w...pl> napisał:

> [...]
    > 000
    > zl
    > Gdzie najprosciej, najszybciej i najtaniej

    Nie ma najlepszego banku. Każdy ma jakąś dobrą ofertę dla pewnego typu
    klientów. Jak jesteś w grupie docelowej banku to bedziesz miał dobrą
    ofertę, czy da to się pogodzić z prostotą i szybkością to już inna sprawa.
    Oweocnego szukania
    Zbyszek

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0545-2, 2005-11-11
    Przetestowano na: 2005-11-12 17:06:49

  • 6. Data: 2005-11-12 17:48:03
    Od: "eMeSZ" <e...@w...pl>

> [...]
    > klientów. Jak jesteś w grupie docelowej banku to bedziesz miał dobrą
    > ofertę, czy da to się pogodzić z prostotą i szybkością to już inna sprawa.

    jakies propozycje?

  • 7. Data: 2005-11-12 19:15:31
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 12-11-2005 o 18:48:03 eMeSZ <e...@w...pl> napisał:

    > jakies propozycje?

    Blizsze dane na priv. Spróbuję coś podpowiedzieć.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0545-2, 2005-11-11
    Przetestowano na: 2005-11-12 20:15:33