  • 11. Data: 2007-08-21 09:54:38
    Temat: Re: Jaki BANK? Konto osobiste z przelewem ZUS?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    w mB nawet ponad miesiąc, (choć tydzień czasem też się zdarza)
    w mB załatwianie dowolnej sprawy która wymaga 'czynnika ludzkiego'
    po stronie banku, zwykle trwa wieki, to ich najsłabszy punkt.
    Cena przelewu od sztuki (z mBiznes ZUS i podatki bezpłatnie).

  • 12. Data: 2007-08-21 12:18:48
    Od: "DariuszG" <d...@p...onet.pl>

    Milo - miesiac? ;))

    Hehehe - dobra w takim razie powie mi ktos czy mozna "bezstresowo" w jakims
    banku otworzyc konto osobiste na 1-2 miesiace - tak od reki, blisko mam do
    PKO lub Slaskiego??
    mBank sobie otworze i tak do rozpoczecia DG mam 2 m-ce czasu ale kasa na
    rozpoczecie musza mi wpalcic na jakies konto wiec zmuszaja mnie do otwarcia
    konta - potem bym je zamknal i kozystal juz tylko z mB.

  • 13. Data: 2007-08-21 16:18:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <faelh9$2p1$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "DariuszG" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > mBank sobie otworze i tak do rozpoczecia DG mam 2 m-ce czasu ale kasa na
    > rozpoczecie musza mi wpalcic na jakies konto wiec zmuszaja mnie do otwarcia
    > konta - potem bym je zamknal i kozystal juz tylko z mB.

    Ale dlaczego tak sie uczepiles tego mBanku, skoro sam widzisz ze ludzi
    nie sa zadowoleni.

    TA

  • 14. Data: 2007-08-21 18:15:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale dlaczego tak sie uczepiles tego mBanku, skoro sam widzisz ze ludzi
    > nie sa zadowoleni.

    Chwila, a gdzie Ty to widzisz?
    To najlepszy bank samoobsługowy z tych które znam (a trochę tego było)
    Poza tą jedną wadą, dla mnie nieistotną,
    (bo kontakt z człowiekiem nie jest mi do niczego potrzebny,
    nie nie potrzebuje też kredytów, których załatwienie w mB trwa nieraz wieki)
    ten bank ma dla mnie niemal same zalety. :)

  • 15. Data: 2007-08-22 09:04:47
    Od: "DariuszG" <d...@p...onet.pl>

    Tak wlasnie - dokladnie - sam sie dziwie gdzie Titus widzisz ze ludzie sa
    niezadowoleni ...
    dobra - zamykamy temat - bank wybrany - dziekuej za podowiedzi
    pozdrawiam

    DG