  • 21. Data: 2006-07-11 09:58:40
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    JaromirD wrote:

    > Ośmielę się nie zgodzić. Według TOiP ze strony Iteligo:
    > Wydanie karty VE (jednorazowo)
    > - pierwsza karta do rachunku głównego - 0 zł
    > - każda kolejna - 1,59 zł
    > Opłata za kartę VE (miesiecznie)
    > - karta wydana do rachunku głównego - 0 zł
    > - karta wydana do kolejnego rachunku w ramach konta - 0,99 zł
    > Ale nawet jakby było 0,99 za VE to rocznie daje ~12 zł.

    Dopiero teraz spostrzegłem, że spojrzałem na niewłaściwą stronę TOiP :-)
    Rzeczywiście jest 0,99/mc za kartę.

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 22. Data: 2006-07-11 11:40:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Ośmielę się nie zgodzić. Według TOiP ze strony Iteligo:

    > Opłata za kartę VE (miesiecznie)
    > - karta wydana do rachunku głównego - 0 zł
    > - karta wydana do kolejnego rachunku w ramach konta - 0,99 zł

    To juz wiesz, ze tak jest w TOiP rachunku firmowego...;-)

    > Ale nawet jakby było 0,99 za VE to rocznie daje ~12 zł.

    No wlasnie, jedni wydaja VE za 15zl/rok (Millennium) inni za 1zl/mc

    > Dobrze, że zwróciłeś mi na to uwagę. Jak jest liczone "średnie saldo"? Czy
    > miesięczne wpływy minus obciążenia i ma pozostać na koncie ponad 100 zł?

    Srednie to srednie...
    Suma sald kazdego dnia podzielona przez ilosc dni w miesiacu
    Jesli na konto wplywaja siakies zarobki i nie wyplacasz ich nastepnego dnia
    w calosci to nawet nie zauwazysz problemu.
    Gdyby sobie zalozyc hipotetycznie ze 1go dnia saldo jest 1000zl i wyplacasz
    codziennie 33,3zl (na koniec saldo 0zl) to srednie saldo wyjdzie ok 500zl

    > Jak się do tego ma limit debetowy?

    ZTCP dnia kiedy jestes w debecie sie nie liczy w tym rachunku

    > Ale to i tak jest mniej niż 50 zł za udzielenie + min. 60/rok za

    OK
    Ja nie twierdze ze to drogo tylko ty pisales ze darmo.

    > Tak. Na coś szczególnego powinienem zwrócić uwagę?

    Tak sie zapytalem retorycznie bo tyle przeoczyles, wiec myslalem ze nie
    widziales tylko ktos ci "strescil".
    Ale teraz IMO juz wiesz wystarczajaco.

    > Nie. Chciałbym otrzymać papierek podpisany, z pieczątką. Jak rozumiem w
    TOiP
    > jest to pozycja "Pisemne potwierdzenie transakcji" i kosztuje 5,99.

    Nigdy nie mialem ochoty sprawdzac bo wszyscy naokolo juz akceptuja takie
    samodzielnie drukowane bez pieczatki (nawet ZUS i US), ale ZTCP ktos pisal
    ze w mBanku placi sie 5zl i dostaje sie papierek BEZ pieczatki i podpisu.
    Jak jest w Inteligo nie wiem.

    > A o tym nie znalazłem nic. Gdzie tego szukać?

    Nie wiem, ale jak juz bedziesz mial to konto to przy kazdym przelewie
    wykonanym beda 3 przyciski "drukuj" "faksuj" "e-mail". Wybierasz co i dokad
    i juz za chwile twoj kontrahent otrzymuje faks/e-mail prosto z banku z
    potwierdzeniem tej operacji. Dla wiekszego efektu mail jest cyfrowo
    podpisany. Darmowe to jest...

    --
    Pozdrowienia
    ---