  • 1. Data: 2009-01-24 16:06:15
    Temat: Jaki bank
    Od: "Lukasz Pilski" <l...@s...mimuw.edu.pl>

    Witam.

    Niedługo rozpoczynam pracę. Będzie to pierwsza praca "stała" taka z umową
    o pracę. W związku z powyższym zastanawiam się jaki bank najlepiej wybrać
    do prowadzenia konta.
    Do tej pory korzystałem z usług mBanku i jestem z niego w miarę
    zadowolony. Zastanawia jak banki patrzą na klientów których pensje
    spływają regularnie an konto ( a nie od czasu do czasu jak przy
    zleceniach).

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-01-24 16:15:25
    Temat: Re: Jaki bank
    Od: c...@g...com

    On 24 Sty, 17:06, "Lukasz Pilski" <l...@s...mimuw.edu.pl>
    wrote:
> [...]
    > do prowadzenia konta.
    > Do tej pory korzystałem z usług mBanku i jestem z niego w miarę
    Skoro jesteś zadowolony to po co zmieniać ? Do podstawowych rzeczy
    ekonto jest w porządku. Tylko produktów kredytowych bym proponował nie
    brać.

  • 3. Data: 2009-01-24 16:19:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 17:06:15 +0100
> [...]

    > zadowolony. Zastanawia jak banki patrzą na klientów których pensje
    > spływają regularnie an konto ( a nie od czasu do czasu jak przy

    Musisz sobie określić co Ci będzie przede wszystkim potrzebne. Na
    przykład dużo bezpłatnych bankomatów, albo wszystkie bezpłatne, czy
    może zafunujesz sobie kk i potrzeba Ci konta, które będzie mogło
    ułatwiać 'elastyczne oszczędzanie', że tak to nazwę, czyli szybki
    dostęp do gromadzonych oczędności bez dodatkowych kosztów. Czy może
    będziesz robił dużo przelewów do PL i nie tylko lub często kupował w
    sieci allegro/ebay/whatever.

    Xenocide