  • 21. Data: 2002-07-22 20:04:03
    Temat: Re: Jaki bank ?
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Piotr J. Ochwal wrote:

    > Śląski tak gdzieś pół roku temu zszedł na takie psy, że aż wstyd. Też
    > się już stamtąd wyniosłem.

    To jak tak, to już 2 raz proszę o listę UBRP (Usług Bankowych
    Rekomendowanych przez PJO) ;)

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 22. Data: 2002-07-22 20:04:38
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No tak rzecznik prasowy Fortisa patrzy ;)
    >

    > Hmm ciepla posadka w dziale PR ;)

    Z goraca kawusia i rozpalona sekretarka na stole =)

  • 23. Data: 2002-07-22 20:06:49
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

  • 24. Data: 2002-07-22 20:12:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z goraca kawusia i rozpalona sekretarka na stole =)

    Chlopaki, chlopaki. Ale przeciez to stanowisko zajete juz ;)
    A Fortis - bo to Fortis ;) Amexy fajne maja....

    A VC im nie darowalem i nie daruje. (chamstwo i typowe niderlandzkie
    drobnomieszanstwo ;)))

    Cholera jasna - ja sie tam nie pytalem o mozliwosc darmowego ubepieczenia
    mojej VE - a dali mi ;)))

  • 25. Data: 2002-07-23 08:17:53
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    [ciach]
    > hehehehehe ;) Patrz, a ja wolalbym w Fortisie jednak pracowac... ;)))
    > Co do moich planow - wiecej o nich na poczatku wrzesnia... :)

    The End of Freelancer Era?
    Już nigdy opinie nie będą obiektywne...

  • 26. Data: 2002-07-23 08:41:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > The End of Freelancer Era?
    > Już nigdy opinie nie będą obiektywne...

    Nieee - az tak zle to nie bedzie ;) Obiecuje

  • 27. Data: 2002-07-23 08:45:40
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Nieee - az tak zle to nie bedzie ;) Obiecuje

    Ale nie da się mieć ciastka i zjeść ciastka przecie...
    Obyś miał tego świadomość i nie zaczął siebie samego oszukiwać w tej kwestii
    :)
    (ja to serio mówię, bo to trudna sprawa dla Ciebie będzie)

  • 28. Data: 2002-07-23 09:07:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    kwestii
    > :)
    > (ja to serio mówię, bo to trudna sprawa dla Ciebie będzie)

    ???? Ale jeszcze raz stanowczo musze zaprzeczyc, ze ide do roboty do BRE i
    bankow zwiazanych ;)
    A we wrzesniu (na samym poczatku) okaze sie co i jak - i jak narazie nie
    planuje nic z bankowoscia...