  • 11. Data: 2010-08-02 05:37:00
    Temat: Re: Jaki bank da mi taką KK?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Visa Eurobank

  • 12. Data: 2010-08-02 07:54:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 22:26:09 +0200, Rafał napisał(a):

    > Złotej nie dają każdemu.

    Wystarczy, że chcesz limit większy niż 5k i złożysz wniosek o złotą. Nie
    przypominam sobie by jakieś inne wymagania mieli niż zdolność na dany
    limit. Jak chcesz mniejszy no to niestety.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2010-08-02 07:57:09
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Jannkol <u...@s...pl> napisał(a):

    > ale trzeba mieć telefon w sieci Era.

    Kupujesz najtańszy starter Heyah i masz telefon w sieci ERA. Jeśli normalnie
    używasz karty zwróci się z nawiązką po pierwszym okresie rozliczeniowym.

  • 14. Data: 2010-08-02 09:28:18
    Od: "Jannkol" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kupujesz najtańszy starter Heyah i masz telefon w sieci ERA. Jeśli normalnie
    > używasz karty zwróci się z nawiązką po pierwszym okresie rozliczeniowym.

    Utrzymanie karty Heyah kosztuje 200 zł/rok. W tym
    minuty po 29 gr. Trzeba by dużo wydać kartą, aby się opłaciło.

  • 15. Data: 2010-08-02 09:29:48
    Od: " pulpecik" <g...@g...pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):
    > Wystarczy, że chcesz limit większy niż 5k i złożysz wniosek o złotą. Nie
    > przypominam sobie by jakieś inne wymagania mieli niż zdolność na dany
    > limit.

    3000zł netto. I nie ma dyskusji.

    Pulpecik

  • 16. Data: 2010-08-02 11:12:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 11:28:18 +0200, Jannkol napisał(a):

    > Utrzymanie karty Heyah kosztuje 200 zł/rok. W tym
    > minuty po 29 gr. Trzeba by dużo wydać kartą, aby się opłaciło.

    Z tego co tu pisano można taki starter wyrzucić zaraz po otrzymaniu karty.
    Ten numer jest potrzebny chyba tylko do SMS-ów z zadłużeniem (nie
    testowałem, kartę mam dopiero jakiś tydzień).

    Utrzymanie startera Tak-Tak też tyle kosztuje?

    Ja chciałem zrobić eksperyment i wziąć kartę na numer Ery przeniesiony do
    Playa. Niestety gość w banku się zawiesił na pytaniu czy tak się da, więc
    wolałem odpuścić ;) Na szczęście jeden aktywny numer Ery mam w zapasie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-08-02 20:11:54
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jannkol" <u...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Utrzymanie karty Heyah kosztuje 200 zł/rok. W tym
    > minuty po 29 gr. Trzeba by dużo wydać kartą, aby się opłaciło.

    Ja kupiłem TAK-TAKa za 5 zł i kartę wydali prawie bez problemów.
    Karta służy tylko do odbierania SMS nie aktywowana więc i ważność
    ma do końca 2012 (2030) roku, i mam nadzieje że system traktuje
    mnie jako klienta PTC :)

    Jest także taki punkt w regulaminie tylko nie wiem czy on dotyczy
    tego 1% zwrotu

    8. W razie utraty przez Posiadacza Karty Kredytowej Polbank-Era
    statusu
    Klienta PTC lub w przypadku rozwiązania zawartej pomiędzy Bankiem
    a PTC umowy o współpracy,
    dotyczącej wydawania Kart Kredytowych Polbank-Era, Posiadacz Karty
    Kredytowej Polbank-Era
    utraci uprawnienia, o których mowa w ust. 2, 4 i 5 powyżej od
    Okresu Rozliczeniowego następującego
    bezpośrednio po dacie, w której przestał być Klientem PTC lub, w
    której ww. umowa o współpracy
    uległa rozwiązaniu.
    4. Posiadaczowi Karty Kredytowej Polbank-Era mogą przysługiwać
    dodatkowe korzyści określone w Regulaminie Promocji Karty
    Kredytowej Polbank-Era wydanym
    przez PTC w porozumieniu z Bankiem.