  • 1. Data: 2006-04-19 04:12:25
    Temat: Jaki bank dla firmy?
    Od: "Someone Else" <s...@a...pl>

    Witam!

    Wydaje mi się że BPH jest najlepszy ale nie wiem czy po fuzji ta sytuacja się
    nie zmieni... Zależy mi na dobrym i solidnym banku z przyszłością - nie musi być
    najtańszy.

    Z góry dzięki za radę.

  • 2. Data: 2006-04-20 19:42:40
    Temat: Re: Jaki bank dla firmy?
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Polecam Ci MultiBank.

    MultiKonto Business Class za 12zł, karta za 3zł. Przelewy na ZUS i US gratis,
    przelewy zewnętrzne po 0,50zł. Bezpłatnie wybierasz kasę w bankomatach Euronetu
    i BZ WBK. Pełna i naprawdę bardzo dobra obsługa przez internet.

    A jezeli jesteś pośrednikiem finansowym/ubezpieczeniowym/świadczysz usługi
    doradcze/jesteś architektem to:
    MultiKonto Business Expert za 15zł, karta + wszystkie przelewy do wszystkich
    banków + ZUS + US gratis.

  • 3. Data: 2006-04-21 06:57:37
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    nod wrote:
    > Polecam Ci MultiBank.

    Ale miał być bank z przyszłością ;P Przyszłość tego banku jest co najmniej
    tak samo mglista jak bph ;)

  • 4. Data: 2006-04-21 07:36:00
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    A co sie dzieje z MultiBankiem, ze nie wrózysz mu przyszlosci?

  • 5. Data: 2006-04-21 07:48:03
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Arek wrote:
    > A co sie dzieje z MultiBankiem, ze nie wrózysz mu przyszlosci?

    Ma slabe wyniki nie tylko sprzedazowe, ale tez finansowe; ostatnio jest dosc
    duza rotacja pracowników w centrali. Ostatnio tez przestali udzielac
    informacji nt. liczby posiadanych kont i kart :)

  • 6. Data: 2006-04-21 20:28:14

    > Ma slabe wyniki nie tylko sprzedazowe, ale tez finansowe; ostatnio jest dosc
    > duza rotacja pracowników w centrali. Ostatnio tez przestali udzielac
    > informacji nt. liczby posiadanych kont i kart :)

    Właśnie dlatego, że wyniki w zeszłym roku nie były najlepsze następują zmiany w
    kadrze pracowników.
    To, że przestali podawać liczby kont i kart - co z tego? czy to znaczy że jest z
    Multi źle? Powiedz mi - ile banków oficjalnie podaje liczbę kont?