  • 1. Data: 2009-03-27 19:07:25
    Temat: Jaki bank dla kobiety po 60.
    Od: kk <d...@t...pl>

    Namówiłem Mamę na polbank, ale stwierdziłem, że w obecnych czasach nie
    ma co liczyć na grecki nadzór finansowy więc chciałbym jej zmienić
    konto, co byście polecili - oto pożądane właściwości:

    - zerowe lub b. niskie opłaty stałe (może być kosztem płatnych przelewów)
    - nie wirtualny

    - najlepiej polski, wiem, tylko SKOKI ale który najtańszy?

    Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy
    oprocentowany to by było super.

  • 2. Data: 2009-03-27 19:19:44
    Temat: Re: Jaki bank dla kobiety po 60.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "kk"
> [...]
    >
    > - najlepiej polski, wiem, tylko SKOKI ale który najtańszy?
    >

    > Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy

    Nordea Spektrum - ma oddziały, jedyna opłata to 1,50 /mies za kartę
    przelewy faktycznie płatne, ale po 60 gr.
    overnighta nie ma, ale ma konto oszczednosciowe (dla 1 wyplaty/mies)

    bonus - wszystkie bankomaty bezprowizyjne, bez ograniczeń
    w w bankomatach Nordei i BZWBK dodatkowo na koncu moze byc
    drukowane saldo
    *** blad ***

  • 3. Data: 2009-03-27 21:50:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > - najlepiej polski, wiem, tylko SKOKI ale który najtańszy?
    >

    > Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy

    Alior spełnia wszystkie wymagania.

    zyga

  • 4. Data: 2009-03-28 07:39:04
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    kk pisze:

    > Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy
    > oprocentowany to by było super.

    Jaki patent jest w Polbanku?

  • 5. Data: 2009-03-28 16:29:56
    Od: kk <d...@t...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Jaki patent jest w Polbanku?

    sam dokładnie nie wiem, ale to coś takiego, że połowa lub określona
    przez klienta kwota z pewną rezerwą dostępną na codzień cały czas
    procentuje. można powiedzieć, że taka lokata bez potrzeby przelewania
    pieniedzy.

  • 6. Data: 2009-03-28 16:38:53
    Od: kk <d...@t...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Alior spełnia wszystkie wymagania.
    >
    > zyga

    rzeczywiście, jest to bank z bardzo ciekawą ofertą, ale chyba wejdę w
    niego gdy się trochę wygrzeje. Dobrze, że jest znowu jakiś całkowicie
    polski bank (pomijając położenie geogr. właściciela - polaka).

  • 7. Data: 2009-03-28 16:41:21
    Od: kk <d...@t...pl>

    blad pisze:
> [...]
    >
    > bonus - wszystkie bankomaty bezprowizyjne, bez ograniczeń
    > w w bankomatach Nordei i BZWBK dodatkowo na koncu moze byc

    nordea jest ok, tylko nie ma oddziału w miejscowości która mnie
    interesuje. ale dzięki za tip.

  • 8. Data: 2009-03-28 19:07:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On 28 Mar, 17:29, kk <d...@t...pl> wrote:

> [...]
    > przez klienta kwota z pewną rezerwą dostępną na codzień cały czas
    > procentuje. można powiedzieć, że taka lokata bez potrzeby przelewania

    To co piszesz to bardziej brzmi jak ON Aliora niz cos w Polbanku,
    jestem klientem Polbanku od paru lat i nie slyszalem o czyms takim.

  • 9. Data: 2009-03-28 19:12:36
    Od: kk <d...@t...pl>

    BK pisze:

    > To co piszesz to bardziej brzmi jak ON Aliora niz cos w Polbanku,
    > jestem klientem Polbanku od paru lat i nie slyszalem o czyms takim.

    na pewno było to dostepne na poczatku istnienia banku - teraz nie jestem
    pewien. O Aliorze doczytalem, ale nie o niego mi chodziło.
    W polbanku może nie rośnie to przez noc, a raczej określa się kwotę
    która ma być dostępna do wypłaty w każdym momencie a reszta procentuje.

  • 10. Data: 2009-03-28 19:25:11
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Mar, 20:07, kk <d...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > - najlepiej polski, wiem, tylko SKOKI ale który najtańszy?
    >
    > Jeśli miałby taki patent jak w polbanku, że depozyt jest w nocy

    Polecam Bank Pocztowy. Należy do Poczty Polskiej i PKO BP SA (25%).
    W ubiegłym roku przeniosłem rachunek mojej Mamie z PKO BP SA właśnie
    do Pocztowego.
    Zalety: konto Nestor, opłata 5 zł za prowadzenie rachunku, przelewy z
    rachunku bezpłatne z datą przyszłą. Wypłaty gotówki na każdej poczcie.
    Do konta wydawana jest Visa Electron. Przy płatnościach powyżej 500zł
    miesięcznie, bank nie pobiera opłaty miesięcznej. Do rachunku
    dołączony jest pakiet assistance, z którego się już korzystało -
    wezwanie wizyty lekarskiej do domu. Nisko oprocentowany limit
    kredytowy, bo zdaje się około 12%. Proste zakładanie lokat nieźle
    oprocentowanych, rachunek oszczędzający. To tak w skrócie.