  • 1. Data: 2010-05-24 06:52:03
    Temat: Jaki bank dla mnie?
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam jednoosobową działalność:
    1/ Chcę mieć konto firmowe z dostępem tylko przez net.
    2/ Możliwość darmowych przelewów na konto osobiste, z kartą płatnicza
    darmową w możliwie największej liczbie bankomatów.
    3/ Kartę kredytową "internetową"
    4/ Dostęp do giełdy (konto brokerskie)

    Wszystko pod jednym loginem i hasłem, możliwie najtaniej.

    Aktualnie mam układ:
    - vwbank firma
    - inteligo osobiste
    - pekao24 gielda

    czyli totalny rozpieprz aczkolwiek niedrogo.

    Może jakieś sugestei?

    GB

  • 2. Data: 2010-05-25 09:40:21
    Temat: Re: Jaki bank dla mnie?
    Od: kristofs <k...@g...com>

    On 24 Maj, 08:52, GB <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > - inteligo osobiste
    > - pekao24 gielda
    >
    > czyli totalny rozpieprz aczkolwiek niedrogo.

    może mBank??
    pozdrawiam
    kristofs

  • 3. Data: 2010-05-25 19:23:55
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-05-25 11:40, kristofs pisze:

    > może mBank??
    > pozdrawiam
    > kristofs

    No tak, to jest jedna z opcji.

  • 4. Data: 2010-05-25 19:38:38
    Od: Cypis <b...@...pl>

> [...]
    > 3/ Kartę kredytową "internetową"
    > 4/ Dostęp do giełdy (konto brokerskie)
    > Wszystko pod jednym loginem i hasłem, możliwie najtaniej.

    Może Alior?

    Żona ma konto firmowe prowadzone za darmo, bez karty, jak potrzebuje
    przelewa do osobistego też w Aliorze i wypłaca z dowolnego bankomatu,
    do tego da się bezkosztowo dołożyć biuro maklerskie (ponoć takie sobie
    - mam, ale nie używam) .Na razie koszt wszystkiego to 5 zł za miesiąc
    (ale musi też się pojawiać pensja na osobistym bo inaczej doliczają
    kolejne opłaty). Karty kredytowej o charakterze czysto internetowym to
    chyba w tym banku nie ma, ale wszystko pozostałe jest pod jednym
    loginem i hasłem

    C.