  • 21. Data: 2005-07-03 20:18:36
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > zabezpieczyć na wypadek jakichś większych problemów z
    > dostępem do pieniędzy.
    >
    > Chodzi mi o konto na które wpłacę powiedzmy 1 000 zł, które
    > tam pozostaną aż do sytuacji awaryjnej (utraty karty
    > Inteligo, padu systemu itd), wtedy chciałbym mieć do nich
    > dostęp za pomocą karty. Zależy mi na niskich kosztach
    > posiadania konta i karty. Nie zależy mi na bezpłatnych
    > bankomatach, niskich kosztach przelewu, dostępie przez
    > Internet. Sympatyczne będzie rozsądne oprocentowanie ale to
    > nie jest warunek.
    >
    > mBank odpada - miałem z tym bankiem rozmaite problemy

    polecam Nordea

    Mart

  • 22. Data: 2005-07-03 20:39:26
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku, kiedy to Grzegorz
    > Szczepanik posłał(a) w świat wiadomość

    > A mBank? Karta gratis, konto gratis. Z karty mBanku
    > wypłacasz nie tylko w bankomatach Lukasa, ale i Euronetu
    > i BZWBK. Wtedy Lukas jest wpłatomatem, a w mBanku masz
    > konto, kartą i trzy konta eMax na lokaty (jedna wypłata z
    > eMaksa na miesiąc gratis - z każdego konta eMax).

    Ofertę mBanku znam dość dobrze bo przez kilka lat miałem tam
    konto ale obecnie mocno jestem zniechęcony. Przeprowadziłem
    ostatnio przegląd kont, zlikwidowałem BPH/mBank (używałem
    ich w tandemie przez długi okres), założyłem Inteligo,
    zlikwidowałem PKO BP i zostałem z jednym kontem. Zasadniczo
    wystarcza ale po słynnym padzie Eurobanku wolę się zabezpieczyć.

    > Kolejek a PKO nic nie przebije. One są zawsze. :-)

    Nie zawsze. Niedawno odkryłem że pomiędzy 12 a 14 jest
    stosunkowo luźno :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 23. Data: 2005-07-03 20:43:47
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Ofertę mBanku znam dość dobrze bo przez kilka lat miałem tam
    > konto ale obecnie mocno jestem zniechęcony. Przeprowadziłem
    > ostatnio przegląd kont, zlikwidowałem BPH/mBank (używałem
    > ich w tandemie przez długi okres)

    Że kopnąłeś w zadek BPH, to rozumiem, ale czym cię aż tak bardzo zraził
    mBank? Pytam z czystej ciekawości, a konto w mBanku mam już trzy lata.

    BTW, wiele lat miałem główne konto w Śląskim. Zaczynałem - o ie pamiętam -
    od trzech złotych a zlikwidowałem, kiedy płaciłem już 12 zł/m-c.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 24. Data: 2005-07-03 20:44:41
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Jul 2005 22:39:26 +0200,
    osoba podpisana: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Ofertę mBanku znam dość dobrze bo przez kilka lat miałem tam
    > konto ale obecnie mocno jestem zniechęcony. Przeprowadziłem
    Ale dalczego nie mBank ? Piszesz coś ogólnikowo o przejściach, ale z
    litanii wymagań on wydaje się najlepszy.
    Chodzi mi po głowie jescze karta przedpłacona,(ING/bzwbk) ale one są
    nieoprocentowane.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 25. Data: 2005-07-03 20:46:25
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    b...@p...onet.pl wrote:.

    > polecam Nordea

    Propozycja ciekawa bo nowa. Ale dlaczego polecasz?

    Zerknąłem na WWW i wygląda że spełni moje oczekiwania. Ale
    trochę drogo (3zł/miesięcznie).

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 26. Data: 2005-07-04 05:19:44
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Janusz - Vahanara wrote:
> [...]
    >

    > Że kopnąłeś w zadek BPH, to rozumiem, ale czym cię aż tak
    > bardzo zraził mBank? Pytam z czystej ciekawości, a konto

    W takich masowych usługach wszystko działa dobrze chyba że
    się wpadnie na jakąś pechową ścieżkę i problemy generują
    następne problemy. Najpierw miałem problem z otwarciem
    konta, potem z uruchomieniem kanałów dostępu, udało się to
    rozwiązać i nawet przez 2 lata fajnie było ale pojawiły się
    problemy po upływie ważności kart. Stare straciły ważność a
    nowych jeszcze nie było. Potem był problem z otrzymaniem
    karty kodów - dostałem ją w koncu oczywiście ale był okres
    że nie mogłem wykonywać przelewów (nie robię zbyt wielu
    przelewów, poniżej 10 miesięcznie). Biorąc pod uwagę że
    mBank w międzyczasie przestał być aż tak bardzo
    konkurencyjny to uznałem że jesteśmy wzajemnie niedopasowani
    i dałem sobie spokój. Potem jeszcze zamknięcie konta trwało
    ponad pół roku co mnie dodatkowo zniechęciło.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 27. Data: 2005-07-04 08:25:09
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Grzegorz Szczepanik posłał(a) w świat wiadomość

    > W takich masowych usługach wszystko działa dobrze chyba że
    > się wpadnie na jakąś pechową ścieżkę i problemy generują
    > następne problemy. Najpierw miałem problem z otwarciem
    > konta,

    To juz chyba standard. Konto otwierałem kilka miesięcy (przyznam, nie
    spieszyło mi się). Raz ksero było rzekomo niewyraźne, drugi raz nie
    potrafili poradzić sobie ze zmianą nazwy ulicy (na początku lat
    dziewięćdziesiątych przemianowano ją z imienia komunisty na zasłużonego w
    historii kraju księdza). Wymiana korespondencji wlokła się niemiłosiernie.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,