  • 11. Data: 2002-07-24 17:25:14
    Temat: Re: Jaki bank internetowy polecacie?
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Zenek Stanicki wrote:
    > ja bym sie poważnie zastaowił nad Lukasem,
    > mają teraz oprocentowanie wyższe niż w mBanku i Inteligo,
    niższe

    > prowadzenie konta (ekonto pro) też za darmo

    przy średnim saldzie 5000 zł

    >, bankomatów od groma (bo jest też BZWBK)

    Znaczy tylko Euronety przy oddziałąch i BZWBK. Nie wiem, czy to jest
    "od groma"

    > jesli chodzi o zabezpieczenia to maja token

    bez PINu :-)

    > mnie osobiscie przydaje sie za darmoche of course
    > karta kredytowa :-)

    darmowa w pierwszym roku, ma się rozumieć.

    Aleza to Lukas ma badziewny interfejs Webowy i daremne wyciągi z konta
    (z których nic nie wynika). Nie wiesz na jakie konto przelałeś, ani z
    jakiego konta przyszły środki. A jak wysyłasz przelew, tu Lukas nie
    podaje kontrahentowi twojego adresu, tylko samo imię i nazwisko.
    --
    pjo