  • 11. Data: 2005-10-13 08:52:54
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    MJ <n...@d...emaila.pl> wrote:

    > Multibank, wszystko spełnia, tylko wyciągi emailem mają być niebawem

    Konto w Multibanku już mam. Interfejs WWW jest koszmarny :( Właśnie z tego
    Multibanku (+mBanku) chcę na coś zmienić.

    P.

  • 12. Data: 2005-10-13 09:10:48
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Miernik <m...@f...org> wrote:
    > Nordea właśnie ma ramki.
    > Ramek nie ma Inteligo i Multibank.
    > BZWBK jest bardzo lekkie. No ale są ramki.

    Ramki mi nie przeszkadzają. BZWBK ma też parę upierdliwości (np.
    po wybraniu jakiejś pozycji z drop-down menu nie można wcisnąć 'wybierz',
    bo wciska je domyślnie - inaczej wylogowuje).

    Ale ta Nordea wygląda całkiem całkiem. Chociaż sądząc po wersji demo, to np.
    przelewu do US nie można zdefiniować na stałe, trzeba wszystko wpisywać za
    każdym razem od nowa. I nie ma opcji 'powtórz przelew'. Ale to w sumie
    drugorzędne sprawy.

    Widzę, że są wyciągi w PDFie. Wolałbym XMLa, ale niech im będzie :)

    Jest 'Kontrahent zagraniczny'. To fajnie, bo w Multibanku przelewy
    zagraniczne zawsze trzeba wpisywać od zera.

    Ale 5 zygli za przelew do innego banku?!? Przy 50 przelewach miesięcznie
    kosztowałoby mnie to jakieś 250 zł :(

    P.

  • 13. Data: 2005-10-13 09:11:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    maho <m...@p...net> wrote:

    > No jest lekki, szybki, ładny nawet. Ale intuicyjny?!

    Mam już Multibank. Jest antyintuicyjny :)

    P.

  • 14. Data: 2005-10-13 09:23:30
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:

    > Konto w Multibanku już mam. Interfejs WWW jest koszmarny :( Właśnie z
    > tego Multibanku (+mBanku) chcę na coś zmienić.

    Jak Ci nie będzie przeszkadzać że przelew wychodzący 35 PLN zamiast 26
    PLN w Multibanku, a przychodzący 25 PLN zamiast 0 PLN w Multibanku, to
    może BZWBK Ci przypadnie do gustu. A za maila o SWIFT też pare zł biorą.

    No bo Millennium to na pewno nie jest lekkie i intuicyjne, Kredyt Bank
    ma jakąś Javę - to już w ogóle, w Citi to www wolno chodzi, i jest
    koszmarnie poramkowane, no Nordęa jeszcze możesz spróbować, lekkie, ale
    bez sensu ramki. Mailem nie ma. Przeszukiwanie jest. Ale też drożej niż
    w Multi, przychodzący płatny 15 PLN, wychodzący 20 PLN (nie wiem czy do
    tego coś za komunikat SWIFT nie dochodzi).

    Lekkie, intuicyjne, szybkie, bez głupich ograniczeń, z przeszukiwaniem i
    mailami to tylko Inteligo jest. Ale przelewów wychodzących
    międzynarodowych nie ma.

    No a żaden inny nie ma międzynarodowych na WWW.

  • 15. Data: 2005-10-13 09:44:16
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:
    > Ale 5 zygli za przelew do innego banku?!? Przy 50 przelewach
    > miesięcznie kosztowałoby mnie to jakieś 250 zł :(

    Gdzie Ty masz 5 zł? 60 gr:

    http://www.nordea.pl/pl/article/3885.html
    http://www.nordea.pl/pl/article/7830.html

  • 16. Data: 2005-10-13 09:50:22
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Miernik <m...@f...org> wrote:
    > Jak Ci nie będzie przeszkadzać że przelew wychodzący 35 PLN zamiast 26
    > PLN w Multibanku, a przychodzący 25 PLN zamiast 0 PLN w Multibanku, to
    > może BZWBK Ci przypadnie do gustu. A za maila o SWIFT też pare zł biorą.

    W BZWBK przelew zagraniczny OUR kosztuje coś ze 100 zł - oni sobie z góry
    pobierają opłatę banku zagranicznego, nawet jak jej nie ma. Tymczasem jak
    wysyłam z Multibanku, to te opłaty są rzadko pobierane - w przypadku
    europejskich banków prawie w ogóle, częściej są gdy np. przelew idzie do
    Chin.

> [...]
    > koszmarnie poramkowane, no Nordęa jeszcze możesz spróbować, lekkie, ale
    > bez sensu ramki. Mailem nie ma. Przeszukiwanie jest. Ale też drożej niż

    Mailem ma - przynajmniej w tabeli opłat jest taka pozycja (gratis).

    No, Nordea byłaby w sam raz, tylko ten przelew krajowy za 5 zł :(((

    P.

  • 17. Data: 2005-10-13 10:43:20
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Miernik <m...@f...org> wrote:

    > Gdzie Ty masz 5 zł? 60 gr:
    >
    > http://www.nordea.pl/pl/article/3885.html
    > http://www.nordea.pl/pl/article/7830.html

    Ja to znalazłem na http://www.nordea.pl/pl/article/1836.html#6
    (Tabela Opłat i Prowizji, Przelewy, Przelewy na rachunki w innych
    bankach). Obowiązuje od 1.10.2005, więc chyba aktualna.

    Bo jeśli faktycznie jest 0,60 zł, to biorę to :)

    P.

  • 18. Data: 2005-10-13 10:52:42
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:
    > W BZWBK przelew zagraniczny OUR kosztuje coś ze 100 zł - oni sobie z
    > góry pobierają opłatę banku zagranicznego, nawet jak jej nie ma.

    Kto Ci każe wysyłać OUR. Bez sensu jest wysyłać OUR bo zwykle w sumie
    taniej jest SHA.

    > No, Nordea byłaby w sam raz, tylko ten przelew krajowy za 5 zł :(((

    60 gr nie 5 zł.

  • 19. Data: 2005-10-13 11:18:49
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Miernik <m...@f...org> wrote:

    > Kto Ci każe wysyłać OUR. Bez sensu jest wysyłać OUR bo zwykle w sumie
    > taniej jest SHA.

    Najtaniej to jest BEN :) Tylko chcialbym, zeby odbiorca dostal dokladnie
    taka sume, jaka powinien, bo potem sie burza, ze jest jakies 5 USD
    niedoplaty.

    P.

  • 20. Data: 2005-10-13 11:31:43
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2005-10-13, Paszczak napisał/a/o:

    > Konto w Multibanku już mam. Interfejs WWW jest koszmarny :( Właśnie z
    > tego Multibanku (+mBanku) chcę na coś zmienić.
    >
    > P.

    A może gruby klient?
    np. Kontakt w PKOBP, Multicash w ING

    --