  • 1. Data: 2007-08-02 09:11:08
    Temat: Jaki bank ma sensowny systemu dostępu internetowego ...
    Od: Hermilion <w...@g...com>

    Witam,

    Zasadniczo - obecnie mam konto w mBanku .. ale szukam sobie drugiego
    banku
    - tym razem takiego z oddziałami oraz dobrym dostępem z internetu.

    Wiem że moja prośba może sie wydać podobna jak poprzednie - jaki
    bank ..
    ale nie udało mi się znaleźć w miarę nowego (a to się zmienia) wątku o
    systemach
    internetowych banku ..

    Moje wymagania odnośnie systemu:
    a) nieograniczona czasowo historia transakcji (żadne 6 miesięcy)
    b) wyszukiwanie w historii transakcji po nazwie odbiorcy i kwocie
    c) wydruk potwierdzenia przelewu (taki jak w mBanku - poprawny od
    strony prawnej)

    System nie musi być bogaty - w jakieś biura maklerskie, inwestycje czy
    inne
    wodotryski, bo to mam w mBanku - po prostu musi być sprawnym i
    użytecznym
    kontem osobistym w zakresie podstawowych operacji pt. przelew,
    lokata,
    zlecenie stałe, karta kredytowa.

    Dodatkowo - chciałbym aby bank miał rzeczywiste oddziały i w miarę
    kompetentną obsługę ...

    Z góry dziękuję za pomoc ..

  • 2. Data: 2007-08-02 20:55:30
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 02 Aug 2007 09:11:08 -0000
    Hermilion <w...@g...com> wrote:

    > Witam,
    >
    > Zasadniczo - obecnie mam konto w mBanku .. ale szukam sobie drugiego
    > banku (...)

    Popatrz na strony różnych banków zazwyczaj jest demo dostępu przez www.
    Z darmowych lub prawie darmowych to chyba BGŻ nieźle wygląda i allekarta
    +konto24.pl z płatnych do BPH, Mille i może Fortis/Nordea poszukaj demo
    i sam zdecyduj.

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-08-02 22:38:15
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:20070802225530.90495dda.bart@hashzero.net...

    > Z darmowych lub prawie darmowych to chyba BGŻ nieźle wygląda

    nie, tylko nie to.
    bałagan w kompetencjach podczas uruchamiania konta.
    dwa tygodnie _prosiłem_ o to, co zapewniali zrobić w jeden dzień.
    me - czyli pin zamiast podpisu.

    a ostatni numer: obciążono mnie 5pln kosztami papierowego wyciągu, którego
    nie zamawiałem. czekam na wynik procedury wyjaśniającej.

  • 4. Data: 2007-08-03 07:40:07
    Od: Hermilion <w...@g...com>

    On 2 Sie, 22:55, "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    > Z darmowych lub prawie darmowych to chyba BGŻ nieźle wygląda i allekarta
    > +konto24.pl z płatnych do BPH, Mille i może Fortis/Nordea poszukaj demo

    Hm .. moze zapomniałem dodać że koszt utrzymania nie musi być jakiś
    bardzo niski - 100 - 150 zł rocznie z karta kredytową jest jak
    najbardziej akceptowalną wartością

    I dzięki, sprawdzę i te.. przyznam że już sprawdzałem trochę wcześniej
    systemy wymienione
    poniżej .. niestety nie znalazłem tego który by mi naprawdę
    podpasował ...

    - millenium - chyba najbogatszy serwis, niemniej brakowało w nim
    wyszukiwania po nazwie .. a do tego obsługa w oddziale była
    szalenie .. niekompetentna - i nawet nie była w stanie mi powiedzieć
    jak długo przechowują historię w systemie. Do tego ten system
    internetowy .. może bogaty .. ale pokręcony jak kiszki węża ..

    - raifhaisen - bardzo miła obsługa .. ale system internetowy tak ubogi
    ze porażka, no i to trzymanie informacji przez 3 miesiące mnie
    załamało

    - BGŻ .. oglądałem demo .. fajny system, ma chyba całą historię ale to
    jej przeglądanie
    przeglądanie po miesiącu mnie załamało .. niemniej jak na razie
    najbardziej pasujący mi
    z systemów jakie widziałem

    - BOŚ .. też ogladałem demo .. fajny system, chodzi szybko, ale też
    ubogi - ale nie ma tych funkcji
    co bym chciał jeśli chodzi o historię

    - Citi - właśnie mam jako drugi i nie chce go mieć ..system również
    ubogi, nie trzyma historii .. a do tego
    uważam że jest od strony zabezpieczeń przestarzały

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2007-08-03 08:01:28
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Hermilion wrote:
    > Zasadniczo - obecnie mam konto w mBanku .. ale szukam sobie drugiego
    > banku - tym razem takiego z oddziałami oraz dobrym dostępem z internetu.
    [...]
> [...]
    > b) wyszukiwanie w historii transakcji po nazwie odbiorcy i kwocie
    > c) wydruk potwierdzenia przelewu (taki jak w mBanku - poprawny od

    Zobacz w Multibanku (np. konto Ja za 5 zł/mies.) - używam już 4 rok i jestem
    zadowolony.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 6. Data: 2007-08-03 10:23:27
    Od: Krzys <b...@a...pl>

    > Zobacz w Multibanku (np. konto Ja za 5 zł/mies.) - używam już 4 rok i jestem
    > zadowolony.

    Potwierdzam, bardzo dobry system internetowy. Można włączyć
    autoryzację przez SMS i nie trzeba nosić tokena ani kodów
    jednorazowych, wystarczy, że masz roaming i robisz sobie bezpieczne
    przelewy na całym świecie. Odpalenie dostępu internetowego trwa 15
    min. Przez 3 lata system nie nawalił ani razu. Mam też porównanie z
    Milenet (millenium) dla mnie lipa. Okropny chaos. I odpalenie kanału
    internetowego trwa ponad 3 dni. Poza tym mają marne zabezpieczenia.
    Nie ma żadnego tokena ani haseł jednorazowych wystarczy znać czyjś
    millekod, login i hasło i już ma się pełny dostęp do kasy.

    To tyle moich uwag

    Krzys

  • 7. Data: 2007-08-03 11:28:56
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 07:40:07 +0000, Hermilion napisał(a):

> [...]
    > systemy wymienione
    > poniżej .. niestety nie znalazłem tego który by mi naprawdę

    To sprawdź jeszcze BPH i KB konto VIP. Była ostatnio dyskusja na grupie
    i generalnie konto KB VIP zebrało raczej całkiem dobre opinie.

  • 8. Data: 2007-08-03 16:50:39
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    dl wrote:
    > Zobacz w Multibanku (np. konto Ja za 5 zł/mies.) - używam już 4 rok i
    > jestem zadowolony.

    Ja tez polecam Multibank. Nie znam banku z bardziej przejrzystym i
    bogatym serwisem transakcyjnym. A poniewaz moj kontakt z bankiem w 99%
    odbywa sie przez internet, to jest to dla mnie priorytetowa sprawa.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 9. Data: 2007-08-04 21:53:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 18:50:39 +0200, Michal Raczko napisał(a):

    > Ja tez polecam Multibank. Nie znam banku z bardziej przejrzystym i
    > bogatym serwisem transakcyjnym. A poniewaz moj kontakt z bankiem w 99%
    > odbywa sie przez internet, to jest to dla mnie priorytetowa sprawa.

    Ich dostęp jest ok, ale trzeba troche czasu żeby przyzwyczaić się że się
    najpierw wybiera co się chce zrobić (np. podejrzeć historię), a dopiero
    potem klika na rachunek.

    No i kochają papiery, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o
    dochodach. To nic że na twoje konto wpływa niemała pensja od 2 lat.
    Chcesz zwiększyć limit kredytowy o 100zł - musisz przynieść
    zaświadczenie.

    p. m.

  • 10. Data: 2007-08-05 01:03:22
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    mvoicem wrote:
    > Dnia Fri, 03 Aug 2007 18:50:39 +0200, Michal Raczko napisał(a):
    \>
    > Ich dostęp jest ok, ale trzeba troche czasu żeby przyzwyczaić się że
    > się najpierw wybiera co się chce zrobić (np. podejrzeć historię), a
    > dopiero potem klika na rachunek.

    Fakt - ja się już przyzwyczaiłem, ale chyba nigdy tego nie zrozumiem :)

> [...]
    > dochodach. To nic że na twoje konto wpływa niemała pensja od 2 lat.
    > Chcesz zwiększyć limit kredytowy o 100zł - musisz przynieść

    No a tu mam zupełnie inne doświadczenia: zarówno kredyt odnawialny, jak i KK
    (jakiś czas później) dostałem wyłącznie na podstawie historii wpływów na
    rachunek (wpada tam wynagrodzenie) - żadnych zaświadczeń, papierków,
    wywiadów, analiz, etc. Wystarczyła jedna wizyta w CUF po wypełnieniu wniosku
    przez sieć (no, w sumie dwie - po jednej dla 'produktu') i już miałem do
    dyspozycji wnioskowane produkty... Podobnie ze zwiększaniem limitów - w
    zasadzie 'na gębę', czyli rzut oka w historię rachunku wystarczy...

    --
    | |