  • 11. Data: 2007-08-05 06:04:30
    Temat: Re: Jaki bank ma sensowny systemu dostępu internetowego ...
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Hermilion <w...@g...com> napisał(a):

    > Hm .. moze zapomnia=B3em doda=E6 =BFe koszt utrzymania nie musi by=E6 jaki=
    > =B6
    > bardzo niski - 100 - 150 z=B3 rocznie z karta kredytow=B1 jest jak
    > najbardziej akceptowaln=B1 warto=B6ci=B1

    Sprawdz male BPH - jak wezmiesz srebrny sezam (darmowe przelewy, limit debetowy
    2500) i karte bursztynowa (limit kk do 3 tys) to zmiescisz sie w planowanej kwocie.

  • 12. Data: 2007-08-05 13:40:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > No i kochają papiery, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o
    > dochodach. To nic że na twoje konto wpływa niemała pensja od 2 lat.
    > Chcesz zwiększyć limit kredytowy o 100zł - musisz przynieść
    > zaświadczenie.

    Mi kredyt odnawialny zechcieli przyznać sami z siebie. Zadzwonili,
    stwierdziłem, że mi się przyda, podpisałem umowę i to było
    wszystko. A wpływy miałem nieregularne i dość mizerne
    wówczas.

    --
    Wojciech Bancer

  • 13. Data: 2007-08-07 13:03:37
    Od: j...@w...pl (JAGA)

    Lukas Bank- konto osobiste, 0 zł za prowadzenie, 0 zł za przelewy
    internet, 0 zł za wyciag 1 w miesiacu, sa oddziały, token i haslo,
    infolinia tel.,

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.dokumenty.org

  • 14. Data: 2007-09-25 09:52:25
    Od: Hermilion <w...@g...com>

    On 3 Sie, 13:28, Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > To sprawdź jeszcze BPH i KB konto VIP. Była ostatnio dyskusja na grupie
    > i generalnie konto KB VIP zebrało raczej całkiem dobre opinie.

    Przepraszam że tak długo trwało zanim wróciłem do tej dyskusji,
    ale jakoś tak nie było mnie w okolicy .. dziękuję wszystkim za
    odpowiedzi.

    Przejrzałem podane przez Was banki i:

    - KB - mimo szczerych chęci nie udało mi się znaleźć dema ich systemu

    - BPH - system podoba mi się, ma długą historię tylko wyszukiwania
    przelewu po kontrahencie brak a to ze jest dostępny również e-makler
    podoba mi się jeszcze bardziej. Zasadniczo wygląda na podobny do
    mBanku lub deczko lepszy .. Tylko co on za wtyczki instaluje?

    - Multibank - dokładnie obejrzałem i ten system jest w zasadzie
    identyczny z mBankiem tylko inaczej wygląda, co nie zmienia tego że
    jest całkiem niezły (mBank też jest niezły). Zasadniczo nie zdecyduję
    się z tego powodu że Multibank to ta sama firma co mBank a jestem
    przeciwny trzymaniu wszystkiego w jednym banku.

    - Lukas - a ten system mnie zaskoczył .. bardzo nieprzyjemnie. Jest w
    sposób podstawowy niezabezpieczony! Zalogowałem się na demo, zamknąłem
    zakładkę a potem w nowej zakładce otworzyłem ponownie link - i sobie
    wyobraźcie że się otworzyło zalogowane konto demo!

    Chyba się do BPH przejdę ...

    I jeszcze raz dziękuje za pomoc
    Wojtek

  • 15. Data: 2007-09-25 10:04:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 11:52, Hermilion <w...@g...com> wrote:

    > - BPH - system podoba mi się, ma długą historię tylko wyszukiwania
    > przelewu po kontrahencie brak

    Jest - przy przegladaniu historii mozna definiowac widoki - dla
    poszczegolnych kontrahentow wzglednie jakis grup. Mozna jeden widok
    zostawic sobie do edycji w miare potrzeb i do jego parametrow wpisywac
    nazwe poszukiwanego akurat kontrahenta.

    > a to ze jest dostępny również e-makler
    > podoba mi się jeszcze bardziej. Zasadniczo wygląda na podobny do
    > mBanku lub deczko lepszy .. Tylko co on za wtyczki instaluje?

    Certyfikaty w javie.

    > Chyba się do BPH przejdę ...

    Pamietaj, ze biorac karte debetowa do konta (2 zl miesiecznie) musisz
    nia zrobic 4 zakupy, inaczej dojdzie jeszcze chyba 2,50 czy 3 zl w
    miesiacu bez zakupow.
    O ile nie chcesz wziasc ich KK (przy zalozeniu konta chyba 1-y rok
    gratis), zakupy ktora sa uwzgledniane na poczet wspomnianej normy, to
    lepiej nie brac karty do konta, a kwoty na wyplaty gotowkowe przelac
    sobie na jakies inne konto z karta bankomatowa.

    Ich KK sa przyzwoite, tyle, ze bez wodotryskow - jak w reklamie -
    "zwykla karta".