  • 1. Data: 2006-11-07 20:40:17
    Temat: Jaki bank - przelew do krajow UE bez prowizji (walutowy)
    Od: p...@g...com

    Czesc,

    Czy jakis polski bank daje konto z przelewami do krajow UE bez
    prowizji, ew. stala oplata np. 10 pln, ale nie odsetki od kwoty?

    Pozdro

  • 2. Data: 2006-11-07 21:06:14
    Od: Segra <x...@y...zz>

    Dnia 07-11-2006 o 21:40:17 <p...@g...com> napisał(a):

    > Czy jakis polski bank daje konto z przelewami do krajow UE bez
    > prowizji, ew. stala oplata np. 10 pln, ale nie odsetki od kwoty?

    Kredyt Bank ma za 10PLN
    --
    Segra

  • 3. Data: 2006-11-07 21:13:42
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Czesc,
    >
    > Czy jakis polski bank daje konto z przelewami do krajow UE bez
    > prowizji, ew. stala oplata np. 10 pln, ale nie odsetki od kwoty?

    Nie.

    marekz

  • 4. Data: 2006-11-07 21:36:17
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Segra" <x...@y...zz> napisał w wiadomości

    > Kredyt Bank ma za 10PLN

    Jeszcze można by wziąć pod uwagę Mille, ale tam tylko przy
    względnie małych kwotach:
    do 250 Euro - 9,50 zł
    do 2000 Euro - 18 zł
    do 12500 Euro - 30 zł

    przelewy przychodzące są bezprowizyjne, natomiast w Kredyt Banku
    chyba też 10 zł (STP) lub 20 zł (non-STP).

    marekz

  • 5. Data: 2006-11-07 21:40:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Segra" <x...@y...zz> napisał w wiadomości

    > Kredyt Bank ma za 10PLN

    Jeszcze można by wziąć pod uwagę Mille, ale tam tylko przy
    względnie małych kwotach, no i przy opcji SHA (odbiorca pokrywa
    koszty banków innych niż Mille):

  • 6. Data: 2006-11-07 22:14:51
    Od: p...@g...com

    > do 250 Euro - 9,50 zł
    > do 2000 Euro - 18 zł
    > do 12500 Euro - 30 zł
    >
    > przelewy przychodzące są bezprowizyjne, natomiast w Kredyt Banku
    > chyba też 10 zł (STP) lub 20 zł (non-STP).

    No wlasnie chodzi o kwoty powyzej tych. A ten Kredyt Bank to 10 PLN
    niezaleznie od kwoty i to jest obrot dewizowy? Bo mBank odpada - tam
    tylko PLN.

    Dzieki za informacje!

  • 7. Data: 2006-11-07 22:30:36
    Od: p...@g...com

    > do 250 Euro - 9,50 zł
    > do 2000 Euro - 18 zł
    > do 12500 Euro - 30 zł

    Ale zaraz - to ja moge zrobic np. 10 przelewow po 12500 EUR i zaplace
    za kazdy z nich 30 PLN, czy dobrze mysle? :-/

  • 8. Data: 2006-11-07 22:31:52
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

[...]

    Nie mam tam rachunku, ale na to wygląda. Nie jest tylko napisane
    czy to opcja SHA czy może jakaś BEN, no bo OUR to raczej
    niemożliwe. Poczytaj (linki w dziale Taryfa i oprocentowanie) a
    potem tam ewentualnie zadzwoń.

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/taryfa

  • 9. Data: 2006-11-07 22:36:33
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]

    Ale zaraz - to ja moge zrobic np. 10 przelewow po 12500 EUR i
    zaplace
    za kazdy z nich 30 PLN, czy dobrze mysle? :-/

    Tak, ale to się nie opłaca, bo za 50000 Euro masz 125 zł.
    http://www.millenet.pl/images/PL/prowizje_oplaty_02-
    11-06_1267803.pdf?_requestid=305221

    Powyżej 50k Euro to jeszcze nigdy nie przelewałem, więc nie wiem
    co się dzieje powyżej, ale może można coś negocjować? No i
    pamiętaj, że to jest SHA!

    marekz

  • 10. Data: 2006-11-07 22:45:24
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

[...]

    Sam zajrzałem do linka, który podałem i widze, że powyżej 50k Euro
    jest stała opłata 125 zł. (przelewy bankowe jednorazowe).

    marekz