  • 1. Data: 2004-05-25 07:45:50
    Temat: Jaki bank w Niemczech ?
    Od: "VSS" <n...@l...pl>

    Witam !

    Chciałbym założyć konto w niemieckim banku, najlepiej internetowym, cos
    jakby mBank czy Inteligo. Chodzi mi głównie o możliwość przelewania
    pieniędzy na niemieckie konta. Macie jakieś propozycje ??

    --
    VSS http://www.lasershow.pl
    Progressive & Minimal Trance http://www.uridium.prv.pl/

  • 2. Data: 2004-05-25 07:59:24
    Temat: Re: Jaki bank w Niemczech ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chciałbym założyć konto w niemieckim banku, najlepiej internetowym, cos
    > jakby mBank czy Inteligo. Chodzi mi głównie o możliwość przelewania
    > pieniędzy na niemieckie konta. Macie jakieś propozycje ??

    Mam propozycję, żebyś zajrzał do archiwum - było już o tym.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-25 08:37:01
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Mam propozycję, żebyś zajrzał do archiwum - było już o tym.

    i to nie dalej jak 2 dni temu

    MarcinP

  • 4. Data: 2004-05-25 08:40:21
    Od: "VSS" <n...@l...pl>

    In news:c8v0ke$p4h$1@atlantis.news.tpi.pl,
    MarcinP <b...@p...onet.pl> napisał (a):

    > i to nie dalej jak 2 dni temu

    juz znalazłem, nie musisz dalej się wkrecać w temat.