  • 1. Data: 2012-07-02 10:49:59
    Temat: Jaki bank w .de ?
    Od: Marcin Lubojański <m...@g...pl>

    Witam,
    Ktoś poleci niemiecki bank spełniający poniższe wymagania?

    - prowadzenie konta i karta(y) bezpłatnie, może być pod warunkiem
    regularnych wpływów
    - min. 1 wypłata z bankomatu (w .de) bez opłat
    - dobry serwis transakcyjny, lepiej gdyby był też po angielsku ale nie
    jest to konieczne
    - karta EC i normalna Visa/MasterCard
    - w miare szybkie i bezproblemowe otwarcie konta (może być "w okienku").

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2012-07-02 17:34:42
    Temat: Re: Jaki bank w .de ?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jul 2, 10:49 am, Marcin Lubojański <m...@g...pl>
    wrote:
    > Witam,
    > Ktoś poleci niemiecki bank spełniający poniższe wymagania?

    Ale czy adres na koncie ma być niemiecki czy nie-niemiecki, bo wtedy
    wybór jest mniejszy, i od tego trzeba zacząć.

  • 3. Data: 2012-07-03 10:27:51
    Od: Marcin Lubojański <m...@g...pl>

    W dniu 2012-07-02 17:34, Miernik pisze:

    > Ale czy adres na koncie ma być niemiecki czy nie-niemiecki, bo wtedy
    > wybór jest mniejszy, i od tego trzeba zacząć.

    Adres niemiecki.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2012-07-03 10:55:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-03 10:27, Marcin Lubojański pisze:

    > Adres niemiecki.

    Było kiedyś na pl.biznes.banki o Sparkasse. Polecali. Nie mam pojęcia
    jak z teraz z tym bankiem jest w DE.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-07-03 14:45:01
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jul 3, 10:27 am, Marcin Lubojański <m...@g...pl>
    wrote:

    > Adres niemiecki.

    Drugie pytanie: czy potrzebna jest możliwość wpłaty gotówki, jeżeli
    tak to w jakim mieście, i czy preferowany jest wpłatomat czy może być
    tylko u białka?

  • 6. Data: 2012-07-03 15:23:30
    Od: Marcin Lubojański <m...@g...pl>

    W dniu 2012-07-03 14:45, Miernik pisze:

    > Drugie pytanie: czy potrzebna jest możliwość wpłaty gotówki, jeżeli
    > tak to w jakim mieście, i czy preferowany jest wpłatomat czy może być
    > tylko u białka?

    Możliwość wpłaty dobrze jak jest ale nie jest to warunek konieczny.
    Okolice Monachium.

    W tej chwili rozważam pomiędzy DiBa a Sprada Muenchen
    https://www.sparda-m.de/pdf/sparda-m/preisaushang.pd
    https://www.ing-diba.de/girokonto/konditionen/

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 7. Data: 2012-07-03 18:21:05
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07/02/2012 04:49 PM, Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    > - karta EC i normalna Visa/MasterCard
    > - w miare szybkie i bezproblemowe otwarcie konta (może być "w okienku").

    netbank?

    - darmowe prowadzenie + darmowa karta EC

    - darmowe wyplaty z "zaprzyjaznionych" bankomatow

    - darmowa karta mastercard z darmowym kredytem (nie trzeba wydac na
    zakupy, mozna w bankomacie) do wysokosci limitu (splaca sie
    automatycznie z salda, raz w miesiacu); od drugiego roku trzeba wykonac
    jakies obroty, w przeciwnym wypadku oplata 10-20 EUR

    - otwarcie konta to wydrukowanie formularza i wyslanie go na poczcie
    (post ident)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com