  • 1. Data: 2011-05-20 12:05:35
    Temat: Re: Jaki bezplatny marmurkowy?
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Klienci online nie są obsługiwani w oddziałach. Jedyne co można w oddziale to wpłacić
    na konto. Nie mają nawet podglądu, bo system getinu i noble, w którym są konta
    online, nie mają ze sobą połączenia.

  • 2. Data: 2011-05-20 17:48:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Konfabulator wrote:

    Czy dałoby się coś zrobić, aby wątki z udziałem postów
    Konfabulatora były prawidłowo wątkowane ? Poza oczywiscie
    wrzuceniem Konfabulatora do killfile'u...

    witrak()

  • 3. Data: 2011-05-20 18:32:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witrak() napisał(a) :
    > Konfabulator wrote:
    >
    > Czy dałoby się coś zrobić,

    Się? Nie.

    > aby wątki z udziałem postów
    > Konfabulatora były prawidłowo wątkowane ?

    Dopóki gostek nie nauczy się poprawnie odpisywać, nic z tego nie
    wyjdzie. Zwracano mu już uwagę, ale to jak grochem o ścianę. Żadnej
    reakcji.

    > Poza oczywiscie
    > wrzuceniem Konfabulatora do killfile'u...

    Też rozwiązanie połowiczne. Bo i tak każdy mu odpowiadający będzie w
    osobnym wątku.

    Pozostaje za każdym razem człowieczkowi przypominać.
    Też mnie takie rozwalanie wątków denerwuje.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-05-20 19:18:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    No nic - watek ameryki nie okryl:
    osobie z watku (starsza, bez komputera i internetu, strachliwa :)
    wypelnilem wniosek przez internet o dbNET
    (lepszej opcji nie znalazlem) - dalej niech sie sama meczy :).
    Jak zakupi komputer i internet, pomysli sie o mBanku,
    co by od razu nie zniechecac rzucaniem na glebokie wody openow :).

    Watek mozna uznac za zamkniety.
    (tak, cos czulem, ze nie otrzymam pomocy jak go zakladalem -
    - chyba oficjalnie zaczalem trollowac :)

  • 5. Data: 2011-05-20 19:23:32
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >Watek mozna uznac za zamkniety.
    >(tak, cos czulem, ze nie otrzymam pomocy jak go zakladalem -
    >- chyba oficjalnie zaczalem trollowac :)

    Tyko tyle zrozumiałeś? Odpowiedzi były dobre, Ameryka została odkryta. Tylka
    bank taki nie istnieje! No, może w marzeniach grupowiczów?

  • 6. Data: 2011-05-20 19:27:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Odpowiedzi były dobre, Ameryka została odkryta. Tylka bank taki nie
    > istnieje!

    Chodzilo mi o bank istniejacy, jesli nie spelniajacy kryteria,
    to spelniajacy je najblizej.
    I taki bank istnieje.
    EOT

  • 7. Data: 2011-05-21 07:03:35
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Się? Nie.

    To wiadomo...
    Sugerowałem delikatnie, aby społeczność zaczęła mu tłumaczyć,
    jakim jest lamerem, bo jak dotąd widziałem chyba tylko jedną czy
    dwie prośby :-|

    witrak()

  • 8. Data: 2011-05-22 05:39:29
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-05-21 09:03, witrak() pisze:

    > To wiadomo...
    > Sugerowałem delikatnie, aby społeczność zaczęła mu tłumaczyć,
    > jakim jest lamerem, bo jak dotąd widziałem chyba tylko jedną czy
    > dwie prośby :-|

    Ale takich sytuacji jest więcej, na innych grupach. Zdaje się, że to
    nowe googlegroups umila życie swoim użytkownikom. Ale oczywiście mogę
    się mylić.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/