  • 11. Data: 2007-10-19 10:42:16
    Temat: Re: Jaki fundusz inwestycyjny?
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 18.10.2007 zbyszek <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> napisał/a:
    > czyli jesteś gotów poświęcic wszystko co masz. Możesz w takim razie rozważać
    > najryzykowniejsze fundusze.
    > Biorąc pod uwage sytuacje - np. małych spółek.

    bessa na małych spółkach to już przeszłość teraz bluechipy.

    TP

  • 12. Data: 2007-11-06 17:00:30
    Od: a...@o...eu

    On 16 Paź, 19:41, "Tomek" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam kilkanascie tys oszczednosci. Czy mozecie doradzic w jakifunduszinwestycyjnyw
    tej chwili warto wlozyc pieniazki? Czas inwestowania zakladam
    > nie krotszy niz rok.
    >
    > Zastanawialem sie nad ofertaArka. Czy to dobry pomysl?
    >
    > Z gory dziekuje za cenne rady.
    > Tomek
    >
    > --

    tylko nie ARKA właśnie zlikwidowałam, czekam już tydzień,a dziś
    poinformowano mnie że
    będę czekać następny tydzień.Nie mogę wybrać swoich prywatnych
    pieniędzy.
    pozdrawiam anna