  • 1. Data: 2005-07-29 21:49:59
    Temat: Jaki fundusz inwestycyjny wybrać na 3 lub 6 mies.?
    Od: " Plb" <p...@W...gazeta.pl>

    Jak w tytule. Zaczynam swoją przygodę z TFI. Zastanawiam się nad jakimś
    funduszem stabilnego wzrostu lub obligacyjnym. Jak sądzicie, czy w okresie 3
    lub 6 mies. zyskam na którymś z nich więcej niż na eMAX+ lub OKO?

    Chodzi mi ogólnie o radę, czy warto zainwestować w dany rodzaj funduszu, bez
    sugerowania konkretnego TFI.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-07-30 08:42:14
    Temat: Re: Jaki fundusz inwestycyjny wybra na 3 lub 6 mies.?
    Od: "Serwacy Kolba" <v...@v...net>

    " Plb" <p...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Jak w tytule. Zaczynam swoj przygod z TFI. Zastanawiam si nad jakim
    > funduszem stabilnego wzrostu lub obligacyjnym. Jak sdzicie, czy w okresie
    > 3
    > lub 6 mies. zyskam na ktrym z nich wicej ni na eMAX+ lub OKO?
    >
    > Chodzi mi oglnie o rad, czy warto zainwestowa w dany rodzaj funduszu, bez
    > sugerowania konkretnego TFI.

    Sytuacja na funduszach jest w tej chwili taka, ze poniewaz gielda ciagle
    idzie w gore wiec zrownowazone i stabilnego wzrostu maja wzrosty nawet do
    okolo 0,5- 1% dziennie !!! Ale tak to juz z nimi jest, ze zanim sie
    obejrzysz to mozesz byc 5% do tylu w dwa dni jakk przyjdzie korekta zanim
    dojdzie do wykupu lub konwersji. Trudno powiedziec czy i jak dlugo gielda
    nadal bedzie szla w gore. Moze to potrwac miesiac i mozna wtedy zarobic w
    tak krotkim czasie kilkakrotnie wiecej niz na rocznej lokacie w ciagu calego
    roku, ale ryzyko. Jesli chodzi o obligacyjne. To obecnie strata kasy. Juz
    predzej, jezeli boisz sie ryzyka to moze pieniezne. Jest tez bardzo
    bezpieczny fundusz Arka Ochrony Kapitalu. Praktycznie nie ma mozliwosci
    ryzyka na tym funduszu i spokojnie zyski beda w ciagu 6 miesiecy wyzsze niz
    na lokacie.

  • 3. Data: 2005-07-30 13:37:36
    Od: <m...@p...pl>

    "na 6 miesięcy to w żaden, do banku

  • 4. Data: 2005-07-30 14:40:27
    Od: "Serwacy Kolba" <v...@v...net>

    <m...@p...pl> wrote in message
    pl...
    > "na 6 miesicy to w aden, do banku

    Nie mow, ze zaden. Ja wplacilem na Citi Zrownowazony w listopadzie. I do
    dzis ponad 15% zysku....
    Jezeli gielda bedzie szla nadal w gore to nawet na 2 tygodnie sie oplaca.
    Jest tylko JEDEN warunek wplacac np. poprzez mBank bez prowizji, inaczej
    sama prowizja na dzien dobry zje z 2%....

  • 5. Data: 2005-07-30 18:02:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Serwacy Kolba wrote:
    > oplaca. Jest tylko JEDEN warunek wplacac np. poprzez mBank bez
    > prowizji, inaczej sama prowizja na dzien dobry zje z 2%....

    wiecej ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-08-01 10:13:29
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Serwacy Kolba" <v...@v...net> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > bardzo bezpieczny fundusz Arka Ochrony Kapitalu. Praktycznie nie ma
    > mozliwosci ryzyka na tym funduszu i spokojnie zyski beda w ciagu 6

    idą wybory. Co sądzicie - czy będą miały wpływ na wyniki funduszy i
    najbardziej na jakiego typu?

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl
    Pierwszy interaktywny serwis dietetyczny

  • 7. Data: 2005-08-01 14:32:29
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > calego roku, ale ryzyko. Jesli chodzi o obligacyjne. To obecnie
    > strata
    > kasy.
    Czemu obligacyjne wg Ciebie to strata kasy?