  • 1. Data: 2009-01-20 20:45:18
    Temat: Jaki jest dla banku koszt uzycia przez klienta obcego bankomatu ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Ciekaw jestem, ponieważ różnie różne banki obciążaja z tego tytułu
    klientów. Jak jest np. dla Aliora koszt wypłaty debetówką 20 złotych z
    bankomatu Pekao SA ? MOżna tu wyróżnic jakąś przeciętną stawkę ? Czy
    stawki są liniowe czy kwotowe ? Co Dyskutanci na to ?

  • 2. Data: 2009-01-20 20:47:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > bankomatu Pekao SA ? MOżna tu wyróżnic jakąś przeciętną stawkę ? Czy
    > stawki są liniowe czy kwotowe ? Co Dyskutanci na to ?

    Nie wiem ale też mnie to ciekawi :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-01-20 21:04:12
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    d.googlegroups.com

    [ciach]

    To może, że by nie dublować pokrewnych tematów zadam od siebie kilka pytań:
    1. Czy Visa/Mastercard zarabia coś na wypłatach z bankomatów, których
    dokonują ich klienci?
    2. W jaki sposób banki oferujące swoim klientom darmowe wypłaty z
    określonych sieci bankomatów (np. tylko euronet i ecard itp.) rozliczają się
    z sieciami bankomatów. Czy płacą im jakąś garze za każdą wypłaty czy też
    umowa jest oparta na jakimś ryczałcie i np. 100 wypłat kosztuje bank np. 10
    zł itp. (założenie czysto hipotetyczne).

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-02-15 11:39:45
    Od: "Pen" <naj.kp@WYTNIJ_TOwp.pl>

    [cytat]
    1. Czy Visa/Mastercard zarabia coś na wypłatach z bankomatów, których
    dokonują ich klienci?
    [/cytat]
    na pewno na kursach przeliczeń dla transakcji w obcej walucie