  • 11. Data: 2008-08-24 18:46:19
    Temat: Re: Jaki max. limit KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Testowales to w praktyce ? Daja taki limit "prawie zawsze" czy biora pod
    > uwage np. inne KK ?

    Teoretycznie dla lacznego limitu posiadanych KK rowniez z innych
    bankow. I zgdodnie z tym wyliczylem, wnioskowalem i dostalem podwyzszenie.

    Dodatkowo, zaproponowali rowniez po jakims czasie kredyt odnawialny w
    wysokosci polowy limitu KK - na podstawie historii i juz zlozonych przy
    okazji podnoszenia limitu KK zaswiadczen.

  • 12. Data: 2008-08-24 19:05:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Teoretycznie dla lacznego limitu posiadanych KK rowniez z innych
    > bankow. I zgdodnie z tym wyliczylem, wnioskowalem i dostalem podwyzszenie.

    Aha, czyli nie mam szans u nich na KK z sensownym limitem :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-08-24 19:08:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Aha, czyli nie mam szans u nich na KK z sensownym limitem :)

    Zalezy ktore KK widac w BIK ;)

  • 14. Data: 2008-08-24 19:16:38
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Pomylilem sie - 6-o krotnosc.

    Ja nadal twierdzę że kiedy pytałem o maksymalny limit była mowa o
    4-krotności.
    Ale krakowskim targiem niech będzie 5-krotność :-)

  • 15. Data: 2008-08-24 19:16:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zalezy ktore KK widac w BIK ;)

    Obawiam sie ze widac nawet te, ktore juz zamknalem... Raport wkrotce to
    wyjasni.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-08-24 19:18:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Bogdan B. pisze:

    > Ja nadal twierdzę że kiedy pytałem o maksymalny limit była mowa o
    > 4-krotności.
    > Ale krakowskim targiem niech będzie 5-krotność :-)

    Nie mam jeszcze roku ich KK i takie info o zdolnosci kredytowej dostalem
    przy wyrabianu.

  • 17. Data: 2008-08-24 20:00:49
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > Raport wkrotce to wyjasni.

    przy okazji:

    które raporty zamawiacie?

    standard, plus czy plus z oceną punktową?

  • 18. Data: 2008-08-24 20:26:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pewnie z 14-15k powinienes dostac.

    Niezdasane są wyroki banków...
    Moja żona przy sporo wyższym dochodzie dostała 12k i trzeba było troszkę
    ponegocjować w oddziale.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 19. Data: 2008-08-25 12:00:05
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
    > standard, plus czy plus z oceną punktową?

    Raz zamówiłem z oceną punktową, tak z ciekawości,
    zwłaszcza, że promocyjna cena jest taka sama jak za plus.
    Poza scoringiem niczym sie nie różni od plusa, więc
    w przyszłości sobie podaruję.

    Inna sprawa, że ten scoring właściwie nic nie mówi.

    Nie wiem, jak wygląda standard, ale chyba jest w nim
    mniej informacji.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 20. Data: 2008-08-25 14:42:28
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > A kto to wie ? Ja mialem swojego czasu ponad 60k roznego rodzaju limitow na KK
    > i banki ciagle dawaly mi chetnie nowe KK, a co najdziwniejsze praktycznie
    > nigdzie nie musialem pokazywac zadnych "kwitow" o tym ze mam jakikolwiek
    > dochod, wiec rownie dobrze moglem byc bezrobotny.
    >
    > Pewnie z 14-15k powinienes dostac.

    dokładnie tak jest - dostałem kk w BZWBK bez niczego, po jakimś czasie nachodził
    mnie przedstawiciel RF i proponował karte z 30% wyższym limitempo okazaniu
    wyciągu i pewnie można tak w wielu bankach bez żadnych papierów