  • 31. Data: 2011-02-23 15:45:56
    Temat: Re: Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Feb 23, 10:36 am, "Dante" <d...@o...pl> wrote:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
    > wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
    > jej 18-tych urodzin.
    >
    > Co polecacie?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    18 lat to dużżżżżooooo czasu. Jak już to akcje dużych zagraniczny
    spółek o mocnej pozycji. A tak to w poniedziałek akcje, we wtorek
    wino, w środę nieruchomości w czwartek złoto... Kwota tylko nie
    powala, chociaż być ją powiększał o wskaźnik inflacji.

    BTW złoto lepsze od srebra bo nie ma podatku.

  • 32. Data: 2011-02-23 16:10:54
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
    >wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
    >jej 18-tych urodzin.

    >Co polecacie?

    Wziąć kredyt albo spieniężyć co się da i dać jej wszystko natychmiast. To
    już będzie jej kłopot.
    Na grupie się udzielasz a dycha to dla Ciebie problem?

  • 33. Data: 2011-02-23 21:20:45
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Książeczkę oszczędnościową w SKOK, pasuje jak znalazł i ma niezłe oprocentowanie.
    Jeden z niewielu produktów, które można otworzyć dla dziecka na imię dziecka (w
    bankach to zwykle od 13 roku życia).
    Bezpieczna, gdy rodzicom wejdzie komornik na konta ;-))
    Jeszcze coś fundusz Pioneer miał dla składania dla dzieci, musiałbyś popytać zapewne
    w PeKaO SA (co dla mnie byłoby powodem, żeby
    nie pytać).

    -----

  • 34. Data: 2011-02-23 22:48:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Dante pisze:

    > Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
    > wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
    > jej 18-tych urodzin.
    >
    > Co polecacie?

    Różne propozycje już padły, ale możesz też to tego podejść z innej
    strony i pomyśleć nad jakąś polisą (np. coś w rodzaju Aviva Absolwent -
    tyle, że nie wiem czy przy poziomie 50zł/mc jest coś podobnego dostępne
    na rynku). To Ci raczej *nie* zagwarantuje takich samych osiągnięć jak
    inwestowanie bezpośrednio w lokaty/fundusze/akcje/złoto/cokolwiek, ale
    za to polisa na życie (*Twoje* życie) gwarantuje (hm...), że
    przynajmniej jakiś kapitał się zawsze uzbiera, nawet jakby Cię jutro
    przejechał samochód. W końcu 18 lat to sporo czasu...

    --
    MiCHA

  • 35. Data: 2011-02-24 08:45:53
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Feb 23, 11:48 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    > przynajmniej jakiś kapitał się zawsze uzbiera, nawet jakby Cię jutro
    > przejechał samochód. W końcu 18 lat to sporo czasu...

    No to już jest bardzo dobra propozycja, polisa to mądry wybór.

  • 36. Data: 2011-02-24 12:10:06
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-23 10:36, Dante pisze:

    > Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
    > wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
    > jej 18-tych urodzin.

    Fundusz inwestujący w surowce energetyczne?

    10 gram złota co roku?

    IMO tyle zeby jej na dobre studia starczylo mozna uzbierac, a jak
    skonczy dobre studia to powinna sobie dac rade w zyciu.
    :-)

    KJ

  • 37. Data: 2011-02-24 18:22:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > IMO tyle zeby jej na dobre studia starczylo mozna uzbierac, a jak skonczy
    > dobre studia to powinna sobie dac rade w zyciu.

    Np socjologię, filologię, filozofię albo teologię.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 38. Data: 2011-02-25 15:08:03
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    no na przyklad ...

  • 39. Data: 2011-02-26 11:20:02
    Od: owp <o...@g...pl>

> [...]
    > wino, w środę nieruchomości w czwartek złoto... Kwota tylko nie
    > powala, chociaż być ją powiększał o wskaźnik inflacji.

    Przez 18 lat to duża spółka może stać się dużym bankrutem. Jaką byś
    zaproponował ?