  • 1. Data: 2006-12-12 13:15:13
    Temat: Jaki rachunek walutowy + karta w EUR?
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Rozważam:
    - BZ WBK i MC
    - ING i maestro
    a może inny bank? Najlepiej żeby było darmowe prowadzenie rachunku, niedroga
    karta, jakieś tam oprocentowanie.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2006-12-13 16:01:05
    Temat: Re: Jaki rachunek walutowy + karta w EUR?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sinus wrote:
> [...]
    > - ING i maestro
    > a może inny bank? Najlepiej żeby było darmowe prowadzenie rachunku, niedroga

    Cos jeszcze kombinuje KB

  • 3. Data: 2006-12-13 19:40:47
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):
    > Cos jeszcze kombinuje KB

    Rzeczywiście fajna oferta, ale nie sposób znaleźć w TOiP jaka jest prowizja od
    wypłaty gotówki za granicą.

  • 4. Data: 2006-12-13 20:02:44
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sinus <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    > Rzeczywiście fajna oferta, ale nie sposób znaleźć w TOiP jaka jest prowizja od
    > wypłaty gotówki za granicą.

    Właśnie dowiedziałem się na infolinii że pierwsze 2 wypłaty z bankomatu
    zarówno w kraju jak i za granicą są BEZPŁATNE. To ciekawe bardzo...ciekawe
    tylko jaki mają przelicznik przy przewalutowaniach.

  • 5. Data: 2006-12-13 23:35:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Właśnie dowiedziałem się na infolinii że pierwsze 2 wypłaty z bankomatu
    > zarówno w kraju jak i za granicą są BEZPŁATNE. To ciekawe bardzo...ciekawe
    > tylko jaki mają przelicznik przy przewalutowaniach.

    pewnie taki sam jak przy kk, transakcje w innej walucie niz euro to +3% ;-(

    a koszt wyplaty to 1,5 euro....nie kojarze zadnych gratisow

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2006-12-14 07:46:02
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):
    > a koszt wyplaty to 1,5 euro....nie kojarze zadnych gratisow

    Gdzie masz o tym napisane?