  • 11. Data: 2004-12-13 10:56:03
    Temat: Re: Jaki to bank ??? - "Koń trojański na kontach bankowych"
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    blad wrote:

    > ale mogą to byc jeszcze
    > - millenet Millennium Banku
    > - Lukas - ma chyba wersje z samym haslem?

    lukas ma wersje bez tokena ale można tylko wykonywać przelewy
    zdefiniowane osobiście w oddziale

    --
    rufio.pzdr();

  • 12. Data: 2004-12-13 11:02:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    ruf10 wrote:

    > lukas ma wersje bez tokena ale można tylko wykonywać przelewy
    > zdefiniowane osobiście w oddziale
    ... lub telefonicznie

  • 13. Data: 2004-12-13 12:37:47
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 12 Dec 2004 23:07:01 +0100, w <cpifm8$3im$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Jelcyn"
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > tam aby zrobic przelew trzeba podac po prostu drugie haslo (zawsze jest
    > takie samo). Bo np. w mbanku czy inteligo znajomosc hasla pozwala jedynie
    > ogladac stan konta a aby zrobic przelew trzeba wpisac kod z listy hasel
    > jednorazowych

    Akurat nie ma żadnych przeszkód, by za pomocą takiego programu wyczyścić konto
    również w mBanku.

  • 14. Data: 2004-12-13 12:44:50
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Jak dla mnie na 99% Citek.

    a dla mnie na 100% nie citi, bo tam są straszne limity na przelewy przez
    internet (max to chyba 5000 pln na dzien)

  • 15. Data: 2004-12-13 12:57:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Seba <b...@w...gazeta.pl> wrote:
    > a dla mnie na 100% nie citi, bo tam są straszne limity na przelewy
    > przez internet (max to chyba 5000 pln na dzien)

    No i? Obrobiono kilkadziesiat kont, a napisane jest, ze w listopadzie
    zniknelo tyle kasy - 9 dni i juz :)

    Rownie dobrze moglby to byc istotnie np BPH czy ING BSK.
    Ale ja tam stawiam na Citka.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2004-12-13 13:13:49
    Temat: Re: Jaki to bank ??? -
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Akurat nie ma =BFadnych przeszk=F3d, by za pomoc=B1 takiego programu =
    > wyczy=B6ci=E6 konto
    > r=F3wnie=BF w mBanku.

    No tak, tyle że już nie wystarczy prosty key-logger, tylko musiałbyś uwalić
    przeglądałkę dokładnie w momencie wpisania kodu jednorazowego, przed jego
    wysłaniem, a potem szybko z niego skorzystać definiując konto.

  • 17. Data: 2004-12-13 13:50:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Dec 2004 13:13:49 +0000 (UTC), w <cpk4ic$m8b$1@inews.gazeta.pl>,
    "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał(-a):

    > No tak, tyle że już nie wystarczy prosty key-logger, tylko musiałbyś uwalić
    > przeglądałkę dokładnie w momencie wpisania kodu jednorazowego, przed jego

    Tak, po prostu po wpisaniu hasła oprócz jego wysłania musiały zablokować net.
    Nie widzę absolutnie żadnego problemu.

    > wysłaniem, a potem szybko z niego skorzystać definiując konto.

    Spieszyć za bardzo nie musiałby się, chyba że to byłoby konto z token (np. VW
    Bank), tam musiałby tego dokonać naprawdę w tym samym momencie (parę sekund i
    kod nieważny).

  • 18. Data: 2004-12-13 15:05:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tak, po prostu po wpisaniu hasła oprócz jego wysłania musiały zablokować net.
    > Nie widzę absolutnie żadnego problemu.

    Jasne, to proste jak budowa cepa,
    przecież taki key-logger bez problemu, bezbłędnie poznaje,
    ze takie 5 cyfr to właśnie jest kod jednorazowy,
    a nie kwota, data czy fragment pola 'tytułem'.
    Banalne, prawda? ;-P

  • 19. Data: 2004-12-13 15:12:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Banalne, prawda? ;-P

    wiesz - na zachodzie to te trojany zdeczka bardziej zaaawansowane sa niz
    samo zbieranie danych.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 20. Data: 2004-12-13 15:51:50
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    13 Dec 2004 16:05:36 +0100, w <2...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > ze takie 5 cyfr to właśnie jest kod jednorazowy,
    > a nie kwota, data czy fragment pola 'tytułem'.

    ROTFL. Wystarczy, że będzie znał adres aktualnie otwartej czy otwieranej strony
    w IE. Rzeczywiście bardzo trudne... Jakbyś miał z tym problemy z napisaniem
    tego, to posiłkuj się wysyłaniem screena :P