  • 41. Data: 2005-06-01 16:51:45
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podzielił się swoim życiowym doświadczeniem,

    :-))))

    > w dodatku była to nieomal dygresja,

    Nieomal :-) !

    >A Ty się
    > upierasz, że coś z tego dla Ciebie musi wynikać,
    > a guzik !;-)

    A co to ma ze mną wspólnego? Dla poszukiwacza darmowych, wypukłych,
    kredytowych i wirtualnych miało wynikać :-))) I staram się dowiedzieć CO :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 42. Data: 2005-06-01 16:52:07
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-01 18:45- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Ivan Matveyev, gdy pisał(a):

> [...]
    > jest problemem dostać za darmo kartę visa electron

    > To sobie zobacz co oferuje, może inaczej to się tylko nazywa ale już
    > znalazłem, dają to 3 banki:PKO, mbank i multibank. NO przecież że te
    > karty są dodatkiem do kart płaskich a nie innych. A czy inteligo czy
    > pkobp to malutka różnica i nie ma co zwracać na nią uwagi. W sumie
    > wiadomo że to ten sam bank

    > jak zwykle na grupach można sie pokłócić . Bardzo chcesz sie kłócić?
    > Wracając do tematu uważam to za ździerstwo brać za prowadzenie konta,
    > szczególnie że mbank jest w tej kwestii całkowicie darmowy i inne banki

    Chciałem coś napisać, ale nie chce mi się kłócić, więc poprzestanę na
    sygnaturce
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 43. Data: 2005-06-01 16:52:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To nie znaczy, że nie istnieją, nieprawdaż?

    Hmmmm,
    a ja nie widziałem płaskiej charge,
    czy to znaczy, że one istnieją?;-)))

  • 44. Data: 2005-06-01 16:55:17
    Od: net <n...@n...pl>

    Glenn wrote:

    > Ale ma problemy z czytaniem. I co młodzież powie, jak zobaczy wypukłą kartę
    > debetową? Karpia zrobi :-) ?

    sprzedawczyni rozpoznaje ze znaków (np visa electron, maestro) że karta
    jest debetowa i nie przyjmie jej w zakupie starego typu z tym odbijaniem
    numeru na kalce

  • 45. Data: 2005-06-01 16:57:56
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Mało widziałeś. Takie wydają: mbank, BPH, PKO BP, Pekao. A i tak
    > pewnie jakis bank pominęłam.

    No ale płaskacza charge to chyba w .pl nie było, nie ma i nie będzie :-).

    Przemek

  • 46. Data: 2005-06-01 16:58:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > sprzedawczyni rozpoznaje ze znaków (np visa electron, maestro) że
    > karta
    > jest debetowa i nie przyjmie jej w zakupie starego typu z tym
    > odbijaniem numeru na kalce

    Piękne! :-)))) Jednak sie dobraliście :-))) I kto z obecnych zrobi wykład z
    podziału kart? Bo ja leniwa jestem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 47. Data: 2005-06-01 16:58:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    S.T. wrote:

    > Hmmmm,
    > a ja nie widziałem płaskiej charge,
    > czy to znaczy, że one istnieją?;-)))

    tego nie wiadomo, natomiast, wg teorii Glenn jeśli JA nie widziałem, to
    znaczy, że istnieją.

    p.s.
    nie widziałem.

  • 48. Data: 2005-06-01 16:59:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > sprzedawczyni rozpoznaje ze znaków (np visa electron, maestro) że karta
    > jest debetowa i nie przyjmie jej w zakupie starego typu z tym odbijaniem
    > numeru na kalce

    Łał, a co to za znaki, gdzie one są i jak wyglądają,
    bo chętnie bym się też nauczył ...

  • 49. Data: 2005-06-01 17:02:22
    Od: net <n...@n...pl>

    > Łał, a co to za znaki, gdzie one są i jak wyglądają,
    > bo chętnie bym się też nauczył ...

    przecież napisałem
    visa kredytowa
    i jej odpowiednik:
    visa electron debetowa

    master card kredytowa
    i jej odpowiednik:
    maestro debetowa

  • 50. Data: 2005-06-01 17:03:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Posiadając ekonto i vise electron nie płacę ani grosza za cokolwiek.
    > Mówię o podstawowym prowadzeniu konta, bo kwestia przelewów to inna
    > bajka, ale i tak 50gr za przelew do dziwnego banku to nic, szczególnie
    > że więcej jest wpływów niż przelewów do innych banków. Zresztą i tak
    > lepiej niż płacenie za samo posiadanie jak w inteligo. Ale powiedzmy
    > trzymam kasę i przychodzą przelewy to nie płacę nic.

    To teraz jeszcze powiedz, co to ma wspólnego z ekartą o której jest ten
    wątek :-)))

    przyszłość/ Woody Allen