  • 1. Data: 2009-06-22 06:47:12
    Temat: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Może ktoś wie jakie najmniejsze banknoty są ładowane do bankomatów eCard,
    Cash4You i Polbank?

  • 2. Data: 2009-06-22 07:08:08
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 22, 8:47 am, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Może ktoś wie jakie najmniejsze banknoty są ładowane do bankomatów eCard,
    > Cash4You i Polbank?

    Zwykle 50, w Cash4you 20.

  • 3. Data: 2009-06-22 07:17:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Może ktoś wie jakie najmniejsze banknoty są ładowane do bankomatów eCard,
    > Cash4You i Polbank?

    Cash4You to już nie "Cash4You" tylko Skok24.;))

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-06-22 07:27:36
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Cze, 08:47, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Może ktoś wie jakie najmniejsze banknoty są ładowane do bankomatów eCard,
    > Cash4You i Polbank?

    W Polbanku można dostają bez problemu 20zł - ale tylko kartą Polbanku.

  • 5. Data: 2009-06-22 07:31:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysiek"
    > W Polbanku można dostają bez problemu 20zł - ale tylko kartą Polbanku.

    no właśnie - a uzyskali to blokując obcym kartom dostęp do menu "dowolna
    kwota" i oferując jedynie wielokrotność 50 zł
    *** blad ***

  • 6. Data: 2009-06-22 09:12:03
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 22-cze-09 09:31:37, blad napisawszy:

    > no właśnie - a uzyskali to blokując obcym kartom dostęp do menu "dowolna
    > kwota" i oferując jedynie wielokrotność 50 zł

    Ale blokują naprawdę czy tylko nie wyświetla się ta pozycja menu
    ("INNA KWOTA")? Dawno temu (ale było to nie w Polbanku), jak mi
    bankomat nie wyświetlił "innej kwoty", ale w miejscu gdzie wg mnie
    powinna być ta pozycja - a nie było nic - to nacisnąłem klawisz obok
    [tej pustej pozycji] i ... przeszedłem od razu do wpisywania "innej
    kwoty" :)
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 7. Data: 2009-06-22 10:15:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kris" news:h1nb71$djh$1@news.onet.pl

    > Cash4You to już nie "Cash4You" tylko Skok24.;))

    Przespałem jakieś wydarzenie na rynku polskich bankomatów?

  • 8. Data: 2009-06-22 11:15:48
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h1nkt9$dh5$2@news.interia.pl...
    > "kris" news:h1nb71$djh$1@news.onet.pl

    > Przespałem jakieś wydarzenie na rynku polskich bankomatów?

    Przepraszam pomyłka-chodziło mi o bankomaty Global Cash(100szt) i bankomaty
    e-Card(300szt)
    To te dwie sieci przejeło TF Skok i maja teraz ponad 600bankomatów.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-06-22 11:30:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "D@niel"

> [...]
    > powinna być ta pozycja - a nie było nic - to nacisnąłem klawisz obok
    > [tej pustej pozycji] i ... przeszedłem od razu do wpisywania "innej

    nie ma pustego miejsca - są tylko wielokrotności 50/100 zł
    *** blad ***

  • 10. Data: 2009-06-22 12:12:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kris" news:h1np55$om0$1@news.onet.pl

    > Przepraszam pomyłka-chodziło mi o bankomaty Global Cash(100szt) i
    bankomaty
    > e-Card(300szt)
    > To te dwie sieci przejeło TF Skok i maja teraz ponad 600bankomatów.

    Informacje o zakupie przez TF Skok Global Cash widzę na ich stronie, ale
    skąd masz informacje o eCardzie?

    Po za tym czym TF Skok planuje zmieniać "barwy" bankomatom, które kupił od
    innej sieci?