  • 21. Data: 2009-06-22 16:57:03
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:b8970d51-1ce8-442c-ad4c-a2c302c3613d@s16g2000vb
    p.googlegroups.com...

    > Serio? Zawsze wypluwaja karte po transakcji? Nie ma opcji "Czy
    > chcialbys cos jeszcze?"?

    Pytaja, pytaja... ale niekoniecznie po realizacji wyplaty. Jak sprawdzisz
    saldo, wpiszesz bledny PIN albo bedziesz mial za malo srodkow.

    > Moze mi jeszcze powiesz, ze znaczkow pocztowych tez nie mozna w
    > bankomacie kupic? ;)

    Przez Internet tez nie mozna kupic ;).

    MK

  • 22. Data: 2009-06-22 16:59:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 09:52:23 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

    > Moze mi jeszcze powiesz, ze znaczkow pocztowych tez nie mozna w
    > bankomacie kupic? ;)

    Znaczki pocztowe możesz kupić tylko na poczcie, serio :) (no chyba, że się
    coś zmieniło).
    --
    Kojer

  • 23. Data: 2009-06-22 16:59:32
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Cze, 18:52, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Serio? Zawsze wypluwaja karte po transakcji? Nie ma opcji "Czy
    > chcialbys cos jeszcze?"?

    Dziwię się, że wiele osób pisze, że nie ma takiej opcji, "mój"
    bankomat BZWBK zawsze się pyta czy wykonać inna operację i jeśli
    wyrazi się taką wolę to nie wypluwa karty.

    > Moze mi jeszcze powiesz, ze znaczkow pocztowych tez nie mozna w
    > bankomacie kupic? ;)
    Masz na myśli oczywiście ogólnie jakikolwiek kraj UE a nie PL?;)

  • 24. Data: 2009-06-22 17:10:13
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 12:59, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Masz na myśli oczywiście ogólnie jakikolwiek kraj UE a nie PL?;)

    Alez, oczywiscie! Jakikolwiek, w ktorym bankomaty maja
    dziesieciozlotowki. ;)
    Nie, no, zakladam ze odpowiadajacy mial na mysli Polske, bo pytalem o
    dziesieciozlotowki.

  • 25. Data: 2009-06-22 17:12:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    p.googlegroups.com

    > Serio?

    Serio.

    > Zawsze wypluwaja karte po transakcji? Nie ma opcji " Czy chcialbys cos
    jeszcze?"?

    W swoim smiesznym zyciu doilem sciane wiele razy - zawsze po tym jak wyplata
    gotówki zostala zrealizowana bankomat wypluwal mi karte. Moze za wielka woda
    jest inaczej - nie wiem nie sprawdzalem.

    > Moze mi jeszcze powiesz, ze znaczkow pocztowych tez nie mozna w
    > bankomacie kupic? ;)

    Jaja sobie robisz, czy pytasz powaznie.

    > Cos wspominales, rzeczywiscie... ;)

    I? No sam musisz przyznac, ze jest piekna :)

    > Tak mi sie przypomnial kolega z Alabamy, ktory pojechal na
    > (pieciodniowy!) miesiac miodowy do Paryza (pierwszy raz poza USA!),
    > zachlysnal sie i teraz wszystko jest: "Bo w Europie to...", "Bo Europa
    > to...".
    > Tak mi sie jakos skojarzylo... Nie wiem czemu... :p

    Dziwisz sie koledze? IMHO mówi po prostu prawde i tylko prawde. Zachwyca sie
    jednym z najwspanialszym kontynentów na swiecie ;)

    > Tez pozdrawiam!

    Chwali ci sie to - bardzo :)

  • 26. Data: 2009-06-22 17:13:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek"
    l.googlegroups.com

    > Dziwię się, że wiele osób pisze, że nie ma takiej opcji, "mój"
    > bankomat BZWBK zawsze się pyta czy wykonać inna operację i jeśli
    > wyrazi się taką wolę to nie wypluwa karty.

    A mój nie pyta... :( Zaraz się ubiorę i pójdę go opierniczyć :)

  • 27. Data: 2009-06-22 17:14:08
    Od: Raff <r...@g...com>

    ...@s...googlegroups.com

    > BZ WBK daje ci mozliwosc wyplaty jednego banknotu o nominale 10 zl.

    To zależy obecnie od typu bankomatu BZWBK. "Stare" wydają 10 zł, ale
    już niektóre z nowych bankomatów, zwłaszcza usytuowane w (pobliżu)
    centrów handlowych mają tylko 50 zł lub 100 zł.
    RF.

  • 28. Data: 2009-06-22 17:14:13
    Od: Michał <r...@x...cy>

    MK pisze:
    > Pytaja, pytaja... ale niekoniecznie po realizacji wyplaty. Jak
    > sprawdzisz saldo, wpiszesz bledny PIN albo bedziesz mial za malo srodkow.

    Bradley, doprecyzuj czy pytałeś jedynie o odrębne operacje wykonywanie
    bez zwrotu karty czy też kilka zamówień na rachunek jednej operacji. Bo
    już się pogubiłem. :)

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 29. Data: 2009-06-22 17:15:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    BK pisze:
    > Zwykle 50, w Cash4you 20.

    Odkąd mam rachunek w Alior testowałem już kilkanaście całkowicie różnych
    bankomatów. Jeszcze nigdzie nie miałem możliwości wypłacenia 20 PLN.
    Zawsze minimum to 50 PLN.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2009-06-22 17:17:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 12:59, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Znaczki pocztowe możesz kupić tylko na poczcie, serio :) (no chyba, że się
    > coś zmieniło).

    Jak skomentuje, to znowu mnie ktos bedzie niszczyl za "imperializm"
    czy co tam jeszcze... ;)

    W bankomatach Banku Pocztowego tez nie mozna? ;) Nie, zartuje, pytania
    nie bylo...
    Zreszta znaczki z bankomatu tez nie sa az tak popularne w Stanach,
    zeby byly w kazdym ATM.