  • 41. Data: 2009-06-22 18:12:04
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    news:25afc663-c61d-4040-86de-ea57fea467bc@t10g2000vb
    g.googlegroups.com

    > Nowe w BofA (czyli takim PKO BP ;) )

    Rozumiem, że chodzi o Bank Of America :D

    > skanuja czeki i banknoty,sprzedaja znaczki, umozliwiaja przypisanie
    okreslonego jezyka do karty
    > (jest rosyjski, nie ma polskiego, skandal!)

    Wow! :)

    > A, i jeszcze mozna sie podlaczyc ze sluchawkami (do wziecia gratis w
    > oddziale) jezeli ma sie problemy ze wzrokiem.

    Oooo i tego IMHO w Polsce brakuje. Nie wypowiadam się na temat słuchawki
    (niestety nie wiem jak to działa w praktyce itp.), ale z ręką na serduchu
    muszę stwierdzić, że osoby niewidome mają w PL problem z wypłatą pieniędzy z
    bankomatu... :(

    > Delikatnie mowiac: lekka przesada. Czekam teraz kiedy zaczna miec w
    > ofercie poranna kawe i mycie szyb w samochodzie...

    Mówisz o słuchawce czy o innych ww. funkcjach?

    > A jak myslisz? Oczywiscie, ze robie sobie jaja.

    Tak myślałem. W końcu to takie imperialistyczne - robić sobie jaja z ludzi
    ze wschodu Europy... ;)

    > Noo... Te bunkry w Albanii.. Te drogi na Bialorusi... Te blokowiska w
    > Paryzu... Te scisniete sciana przy scianie domki w UK... :)

    Te slumsy, te getta w USA...

    > Ja jestem jak najdalszy od idealizowania jakiegokolwiek kontynentu, po
    > ktorejkolwiek stronie oceanu.

    Zapomniałeś napisać: "co nie zmienia faktu, że USA są dla mnie jak i również
    powinny być dla reszty ludzi najwspanialszym miejscem na ziemi" :D ;)

    > "Jedziecie do stolicy kraju kapitalistycznego. Który to kraj ma być
    > może nawet tam i swoje ... plusy. Rozchodzi się jednak o to, żeby te
    > plusy nie przesłoniły wam minusów." :)

    MIŚ i S. Tym w całej swojej krasie :)

    > O metrze paryskim nie moge juz sluchac... ("Bo oni w Europie to
    > maja...")

    Wy też macie, więc kolegi nie rozumiem... po za tym metro w Paryżu... hmm
    IMHO w Europie istnieją o wiele ciekawsze systemy koleji podziemnej - ale to
    oczywiście subiektywna opinia.
    Zaś jeżeli jesteśmy już przy transporcie to tym bardziej dziwi mnie zachwyt
    kolegi. Rozumiem - przejażdżka TGV itp. (robi wrażenie) ale metro? ;)

  • 42. Data: 2009-06-22 18:13:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    l.googlegroups.com

    > Nie mozna w KAZDYM. Mozna w WIELU. :)

    To zmienia postać rzeczy :)

    > W kazdym bedzie mozna jak bedzie McDonald's w Korei Polnocnej i WalMart w
    Iranie.

    Pieprzony imperializm ;)

    > Na razie trwaja prace przygotowawcze w tych kierunkach. ;p

    W formie zbrojnej czy jakiejś bardziej cywilizowane formy narzucenia swojej,
    jedynie słusznej doktryny? ;)

  • 43. Data: 2009-06-22 18:18:04
    Od: rafal <r...@n...none>

    Mithos pisze:

    > Odkąd mam rachunek w Alior testowałem już kilkanaście całkowicie różnych
    > bankomatów. Jeszcze nigdzie nie miałem możliwości wypłacenia 20 PLN.
    > Zawsze minimum to 50 PLN.

    BZWBK oraz PKO BP mają często 1o zł.

  • 44. Data: 2009-06-22 18:20:45
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 14:02, "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>
    wrote:

    > Tzn, że już wyjąłeś kartę (-:

    A w takim razie co z bankomatami BZWBK, o ktorych pisal Krzysiek? To
    jakis rzadko spotykany model i trudno na nie trafic?

  • 45. Data: 2009-06-22 18:24:28
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 14:18, rafal <r...@n...none> wrote:

    > BZWBK oraz PKO BP mają często 1o zł.

    A da sie z nich wyplacic drugie 10 zl bez ponownego wkladania karty?

  • 46. Data: 2009-06-22 18:36:50
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 14:12, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Oooo i tego IMHO w Polsce brakuje. Nie wypowiadam się na temat słuchawki
    > (niestety nie wiem jak to działa w praktyce itp.)

    Przy najblizszej okazji odlacze sie od iPoda i podlacze do bankomatu.
    Moge podzielic sie wrazeniami na grupie. Interesuje mnie zwlaszcza,
    czy ATM bedzie takze mowil po rosyjsku.

    > Te slumsy, te getta w USA...

    A czy ja sie gdziekolwiek staram kogokolwiek przekonac, ze Ameryka
    Polnocna, a zwlaszcza USA to NAJPIEKNIEJSZA czesc swiata?

    > Zapomniałeś napisać: "co nie zmienia faktu, że USA są dla mnie jak i również
    > powinny być dla reszty ludzi najwspanialszym miejscem na ziemi" :D ;)

    Czyzby? Polemizowalbym. :p

  • 47. Data: 2009-06-22 18:39:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message

> [...]
    > muszę stwierdzić, że osoby niewidome mają w PL problem z wypłatą pieniędzy

    W bankomatach Citi mozna podlaczyc sluchawke i wszystkie komunikaty sa w
    wersji glosowej. Jak ktos ma sluchawki od mp3 moze wyprobowac. Nigdzie
    jednak nie zauwazylem opisanej tej funkcjonalnosci.

    MK

  • 48. Data: 2009-06-22 18:42:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > A da sie z nich wyplacic drugie 10 zl bez ponownego wkladania karty?

    Nie da sie, bo w PL standardowa kolejnosc to
    - odebranie karty (bez tego banknowy nie wychodza)
    - odebranie gotowki
    - odebranie wydruku

    MK

  • 49. Data: 2009-06-22 18:49:47
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Cze, 14:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie da sie, bo w PL standardowa kolejnosc to
    > - odebranie karty (bez tego banknowy nie wychodza)
    > - odebranie gotowki
    > - odebranie wydruku

    No to stalismy sie juz "druga Irlandia", przynajmniej jesli chodzi o
    stadardy wyplat z bankomatow. :) Tam tez mi sie nie udalo. Jakies
    europejskie fanaberie! ;p

    Nie da sie, to trudno. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

  • 50. Data: 2009-06-22 18:55:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > No to stalismy sie juz "druga Irlandia", przynajmniej jesli chodzi o
    > stadardy wyplat z bankomatow. :) Tam tez mi sie nie udalo. Jakies
    > europejskie fanaberie! ;p

    Po prostu banki sa ostrozne i nie chca zeby ktos roztargniony zostawil karte
    w bankomacie :).

    Jakiego producenta bankomaty pozwalaja na dokonanie kolejnej operacji po
    wyplacie gotowki. Zakladam, ze PINu nie zapamietuja i trzeba za kazdym razem
    go podac :).

    MK