  • 71. Data: 2009-06-24 10:00:25
    Temat: Re: Jakie banknoty w bankomatach
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A łaskę, łaskę zrobią??
    JaC

    -----

    > Jaja sobie robisz, czy pytasz powaznie.

  • 72. Data: 2009-06-24 11:06:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ąćęłńóśźż" news:h1std0$msb$1@news.wp.pl

    > A łaskę, łaskę zrobią??

    ? Ty chyba do normalnych osób się nie zaliczasz o czym świadczy: twój nick,
    treść postów (kompletnie pozbawiona logiki) oraz brak umiejętności
    poprawnego cytowania, na którą kilka osób zwracało ci już uwagę (jak widać
    beton jest zbyt odporny na wiedzę)...

    Ogólnie nie jest to nie moja brożka. - łóżka, pieniędzy i mieszkania na
    szczęście z tobą nie dzielę. Boli jednak śmietnisko, które ze swojej głowy
    przenosisz do usenetu.

  • 73. Data: 2009-06-24 15:58:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Robisz wrażkę, koleś, robisz wrażkę...
    JaC

    -----

  • 74. Data: 2009-06-27 23:43:31
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Odkąd mam rachunek w Alior testowałem już kilkanaście całkowicie różnych
    > bankomatów. Jeszcze nigdzie nie miałem możliwości wypłacenia 20 PLN.
    > Zawsze minimum to 50 PLN.

    Bo to się używa taki "fiuczer" jak "inna kwota" i wstukuje ile trzeba.

    BZWBK mają często nawet 10 zł,
    Pekao, Cash4You, PKO BP i zapewne wiele innych mają 20 zł,

  • 75. Data: 2009-06-28 00:03:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    > A w takim razie co z bankomatami BZWBK, o ktorych pisal Krzysiek? To
    > jakis rzadko spotykany model i trudno na nie trafic?

    Zależy w którym miejscu Polski :)
    Czym bardziej na zachód tym łatwiej.
    Na wschodzie Polski bankomaty BZWBK znajdziesz tylko w dużych miastach, na
    zachodzie Polski nawet w miastach kilkutysięcznych.