  • 31. Data: 2011-12-16 10:36:12
    Temat: Re: Jakie gwarancje obligacji?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-12-16_9:06

    > jestem przekonany, że taka nastąpi.
    > Tylko nie wiem: kiedy :-)

    No i nie wiadomo, ile osób spanikuje. Idę o zakład, że w każdym
    przypadku Jarek Andrzejewski - co do innych nie mam pewności ;-)

    witrak()

  • 32. Data: 2011-12-16 11:47:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 16 Dec 2011 11:36:12 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >No i nie wiadomo, ile osób spanikuje. Idę o zakład, że w każdym
    >przypadku Jarek Andrzejewski - co do innych nie mam pewności ;-)

    Wypraszam sobie!
    Ja swoje pieniądze wypłacę spokojnie, do bankomatu udam się krokiem
    godnym i spokojnym, a w oddziale być może będę miał nawet krawat :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2011-12-16 12:35:16
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    > Wypraszam sobie!
    > Ja swoje pieniądze wypłacę spokojnie, do bankomatu udam się krokiem
    > godnym i spokojnym, a w oddziale być może będę miał nawet krawat :-)

    A jak się przebijesz przez ten tłum kłębiący się przy bankomacie i
    wejściu do oddziału? Krawat może przeszkadzać, jak Cię ktoś za niego
    pociągnie od tyłu. :)

    Czy może przyjdziesz o 1 w nocy ustawić się w kolejkę i wpisać na listę,
    aby do południa czekać z nadzieją na konwój, któren zatankuje bankomat...

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 34. Data: 2011-12-16 14:54:50
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > jestem przekonany, że taka nastąpi.
    > Tylko nie wiem: kiedy :-)

    No właśnie. Dlatego muszę coś z tym zrobić.

    Jeszcze a propos publikacji.
    Wczoraj przeglądając podane przez Ciebie adresy gdzieś pokazały mi się
    strony z wypowiedziami Roberta Gwiazdowskiego pod tytułem "A nie
    mówiłem" itp. Dziwne, bo teraz przy przeglądaniu tamtych stron jakoś na to
    nie trafiam. Wiem, że mogę to znaleźć wprost, ale tam chyba przy okazji
    było coś jeszcze.

    Przeglądając Internet trafiłam na reklamę książki Maxa Otte "Kiedy nadchodzi
    kryzys". Znasz tę książkę? Warto ją kupić?

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 35. Data: 2011-12-16 15:20:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 16 Dec 2011 15:54:50 +0100, "Zofia" <a...@d...com> wrote:

    >strony z wypowiedziami Roberta Gwiazdowskiego pod tytułem "A nie
    >mówiłem" itp. Dziwne, bo teraz przy przeglądaniu tamtych stron jakoś na to
    >nie trafiam. Wiem, że mogę to znaleźć wprost, ale tam chyba przy okazji

    to jego nowa książka. Już w drodze do mnie :-)

    >Przeglądając Internet trafiłam na reklamę książki Maxa Otte "Kiedy nadchodzi
    >kryzys". Znasz tę książkę? Warto ją kupić?

    Nie znam.

  • 36. Data: 2011-12-16 15:43:51
    Od: "Zofia" <a...@d...com>

    > Rób więc to, co większość na tej grupie.
    > Śledź rynek bankowości detalicznej, przenoś oszczędności tam, gdzie dają
    > więcej, [...]

    Po co, skoro w przypadku paniki w bankach nie odzyskam moich pieniędzy?

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 37. Data: 2011-12-16 16:54:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zofia <a...@d...com> wrote on 2011-12-16_16:43

    > Po co, skoro w przypadku paniki w bankach nie odzyskam moich
    > pieniędzy?

    Słusznie prawisz...

    Zatem rozdaj je już dziś ubogim :-)

    witrak()

  • 38. Data: 2011-12-16 17:34:48
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 16 Gru, 17:54, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    > Zofia <a...@d...com> wrote on 2011-12-16_16:43>> Rób więc to, co większość na tej
    grupie.

    > Słusznie prawisz...
    >
    > Zatem rozdaj je już dziś ubogim :-)

    Np. mnie :-)

    Nie rozumiem ludzki, którzy wieszczą katastrofę finansową, po czym
    pytają gdzie by tu ulokować pieniądze.
    Zresztą - jak to rzecze Mądra Księga - wszystko już było: w latach 70-
    tych inflacja rosła, złota także i było autorzy książek radzący
    kupować złoto, konserwy, bunkry, karabiny, etc. Po czym Volcker
    podwyższył stopy procentowe. I na tym złota hossa się skończyła - masa
    ludzi została z zakupiony metalem, którego wartość spadała przez
    następne 20 lat. Ci co mieli konserwy przynajmniej je mogli zjeść.

  • 39. Data: 2011-12-16 18:04:32
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2011-12-16 16:43, Zofia pisze:

    > Po co, skoro w przypadku paniki w bankach nie odzyskam moich pieniędzy?

    Panika, to jeszcze nie bankructwo banków.
    Panikę trzeba przetrzymać, a nie ulegać jej.
    Jeśli szanse na krach są "stosunkowo niewielkie", to może zdążysz swoje
    oszczędności na coś wydać, albo umrzeć przedtem i to już nie Ty, a Twoi
    spadkobiercy będą mieli ten problem.

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 40. Data: 2011-12-16 18:07:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message
> [...]
    >
    > No i nie wiadomo, ile osób spanikuje. Idę o zakład, że w każdym
    > przypadku Jarek Andrzejewski - co do innych nie mam pewności ;-)

    dobra panika to szybka panika...

    george