  • 11. Data: 2006-12-14 15:51:12
    Temat: Re: Jakie konto internetowe do obslugi allegro
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 14 Dec 2006 15:35:25 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >Ja też lubię, ale trzeba przyznac jedno - wtedy płacisz odpowiednio
    >drożej lub dostajesz gorszy produkt. Nie ma zmiłuj, Allegro jest bardzo
    >konkurencyjnym rynkiem. Łatwość porównywania cen w jednym miejscu zbija
    >marże do poziomu minimalnego. Ktoś musi zapłacić te 3% opłaty, na ogół
    >jest to kupujący :)

    Racja, tym niemniej jednak zdarzają się takie sytuacje, że mamy do
    wyboru np. 2 aukcje z identycznym produktem i identyczną ceną, jedna
    oferuje płatności allegro, druga nie. Wybieram tą pierwszą :)

    PG

  • 12. Data: 2006-12-14 15:55:15
    Od: "Heliogabal" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik":

    > Ja też lubię, ale trzeba przyznac jedno - wtedy płacisz odpowiednio
    > drożej lub dostajesz gorszy produkt. Nie ma zmiłuj, Allegro jest bardzo

    Zalezy co kupujesz i u kogo. Ceny zaleza od wielu czynnikow. Np. kupujac
    karte do telefonu liczy sie dostepnosc sprzedawcy i szybkosc realizacji.
    Kupujac jakis towar przeszukuje oferty, patrze na ceny, formy platnosci,
    opinie. A i tak ryzyko jest spore. Wielu kupujacych nie wystawia negatywnych
    opinii liczac sie z "odwetem". Najlepszy bylby odbior osobisty, ale
    zazwyczaj jest niemozliwy, bo i po co wtedy kupowac przez Allegro. To czy
    dostaniesz dobry towar czy tandete to juz kwestia przypadku. Placac karta
    pocieszam sie punktami ;-)

    Heliogabal

  • 13. Data: 2006-12-14 15:56:55
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Samotnik" wrote in message

> [...]
    > konkurencyjnym rynkiem. Łatwość porównywania cen w jednym miejscu zbija
    > marże do poziomu minimalnego. Ktoś musi zapłacić te 3% opłaty, na ogół

    ja płącę z reguły allekartą która ma darmowe konto24.pl w bzwbk
    nawet jeśli jest to troszkę drożej (to nie reguła) to zakupy nią daja
    ubezpieczenie zakupu do 1000PLN
    no i Payback'i

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 14. Data: 2006-12-14 16:04:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Racja, tym niemniej jednak zdarzają się takie sytuacje, że mamy do
    > wyboru np. 2 aukcje z identycznym produktem i identyczną ceną, jedna
    > oferuje płatności allegro, druga nie. Wybieram tą pierwszą :)

    Ja też :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 15. Data: 2006-12-14 16:04:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@a...com>

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:

    > Ja też lubię, ale trzeba przyznac jedno - wtedy płacisz odpowiednio
    > drożej lub dostajesz gorszy produkt. Nie ma zmiłuj, Allegro jest bardzo

    LOL. Wiele razy na aukcji ten sam produkt osiągał WYŻSZĄ cenę niż na
    aukcji z ceną 'kup teraz'.
    --
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 16. Data: 2006-12-15 10:29:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Dec 2006 16:04:19 +0000 (UTC), w
    <s...@s...local>, Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

    > Ja też :)

    A ja wtedy dostaję 3% upustu na tej drugiej :)).