  • 1. Data: 2008-05-08 07:55:45
    Temat: Jakie konto -nie bijcie ;-)
    Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl>

    Witam
    Przeglądnęłam archiwum do 2006 roku - odpowiedzi na moje pytanie nie
    znalazłam.
    Obecnie mamy konto (wspólne) w PKO BP. Mąż namawia mnie do przeniesienia go
    do BPH, gdzie wcześniej miał konto - dzwoniła do niego konsultantka i
    proponuje mu rok z obniżoną opłatą (czy jakoś tak). Zalezy nam na niskim
    koszcie utrzymania konta i bezpłatnych przelewach przez internet (teraz nie
    mamy takiej opcji wcale). Nie interesuje nas oprocentowanie lokat i
    oszczędności, niestety. W niedalekiej przyszłości chcielibyśmy wziąć kredyt
    mieszkaniowy - nie wiem, czy "nowym" klientom BPH udzieli łatwo takiego
    kredytu (w PKO dawno temu jeden mieszkaniowy spłaciliśmy)?

    Czy ktoś z przebywających tu fachowców potrafiłby nam doradzić, czy warto
    przechodzić z PKO BP do BPH?

    Pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2008-05-08 07:59:41
    Temat: Re: Jakie konto -nie bijcie ;-)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > takiego kredytu (w PKO dawno temu jeden mieszkaniowy spłaciliśmy)?
    >
    > Czy ktoś z przebywających tu fachowców potrafiłby nam doradzić, czy warto

    nie warto
    jest wiele lepszych banków w dodatku oferujących konto bez opłat
    polecam aktualną ofertę Multibanku (Multikonto MY)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-08 08:09:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Dorota ***"
> [...]
    > przeniesienia go do BPH, gdzie wcześniej miał konto - dzwoniła do
    > niego konsultantka i proponuje mu rok z obniżoną opłatą (czy jakoś
    (....)
    > Czy ktoś z przebywających tu fachowców potrafiłby nam doradzić, czy
    > warto przechodzić z PKO BP do BPH?

    po co zaraz przechodzic - otwieracie równolegle obok PKOBP
    konto np. w ING http://www3.ingbank.pl/u235/navi/53968
    (bezpłatne przelewy)
    albo w Nordea http://www.nordea.pl/50497
    (tylko przelewy płatne 0,60 gr ale za to bankomaty wszystkie darmowe)
    Oba banki dają rónież kredyty hipoteczne

    Bezpłatne konto i przelewy na też np. Toyota Bank - tam płacisz tylko
    raz na rok 30 zl za kartę wypukłą Visa Classic.
    Tyle że to wirtualny bank jak np. mbank
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-05-08 08:14:21
    Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl>

    > po co zaraz przechodzic - otwieracie równolegle obok PKOBP
    > konto np. w ING http://www3.ingbank.pl/u235/navi/53968
    > (bezpłatne przelewy)
    > albo w Nordea http://www.nordea.pl/50497

    Dzięki wielkie, to świetny pomysł. Na to nie wpadliśmy.

    D.

  • 5. Data: 2008-05-08 08:42:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Maj, 10:14, "Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote:

    > Dzięki wielkie, to świetny pomysł. Na to nie wpadliśmy.
    >
    > D.

    do bezplatnych przelewow sprawdzcie rowniez Eurobank online - to
    dziala ;)
    Polaczylem sobie z Nordea spectrum w tandem.

  • 6. Data: 2008-05-08 08:45:11
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    IMHO warto skorzystać.
    Trzeba uważać na opłaty za "bezczynność" karty płatniczej.
    W zamian bezpłatne wszystkie bankomaty.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-05-08 09:34:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "blad" fvuct1$ibu$...@n...news.neostrada.pl

    > po co zaraz przechodzic - otwieracie równolegle obok PKOBP
    > konto np. w ING http://www3.ingbank.pl/u235/navi/53968
    > (bezpłatne przelewy)

    Ale tam lubią wykiwać klienta. :)

    W BPH chyba można mieć konto za free, gdy bierze się je razem z kartą kredytową.

    Jest chyba jakieś konto za free związane z AleDrogo ;) (allegro) prowadzone przez
    WBK.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-05-08 21:50:27
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote in message

    > Dzięki wielkie, to świetny pomysł. Na to nie wpadliśmy.

    A coż to świetnego w płaceniu nadal w PKO BP za wszystko z osobna: prowadzenie
    konta, dostęp przez internet, zlecenia stałe, kolejki w oddziałach - oj,
    zagalopowałem się - to jest akurat gratis..
    Zlikwidowac w diabły, wybrać jako podstawowe bezpieczne, tanie konto z darmowymi
    przelewami i tam kierować wpływy.
    Do dyspozycji choćby mBank, VWbank, ostatnio Multibank i pewnie parę innych.

    Potem jak masz czas i ochotę można kombinować.
    Jak masz w pobliżu PKO BP i ich bankomat to można założyć konto w Inteligo za
    symboliczną złotówkę.
    Nie słyszałem aby sam fakt posiadania zwykłego rachunku w jakimś banku miał
    wpływ na zaproponowane warunki KH.

    TomekD

  • 9. Data: 2008-05-08 23:09:18
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego kredytu (w PKO dawno temu jeden mieszkaniowy spłaciliśmy)?
    >
    > Czy ktoś z przebywających tu fachowców potrafiłby nam doradzić, czy warto

    A czemu nie właśnie mbank? WSZYSTKO, o czym piszesz, za darmo?

    Kredyty mieszkaniowe - szukajcie tam, gdzie tańszy kredyt i lepsze warunki,
    a nie gdzie macie konto. W Polsce bycie wiernym klientem nie ma niestety
    żadnego znaczenia.

    k.

  • 10. Data: 2008-05-08 23:11:56
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dorota *** <d...@W...op.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z przebywających tu fachowców potrafiłby nam doradzić, czy warto
    > przechodzić z PKO BP do BPH?

    Jeśli kluczowy jest koszt przyszłego kredytu, to sprawdź czy PKO w ogóle ma
    jakieś lepsze warunki dla swoich obecnych klientów. Na większą zdolność
    kredytową fakt posiadania ROR wpływu mieć nie będzie, co najwyżej jakaś
    obniżka marży za korzystanie z produktów banku. Teraz banki mając BIK i tak
    dokładnie wiedzą kto, gdzie, jakich produktów i przede wszystkim jak używa.
    Ostatecznie pewnie się okaże, że jako klient z ulicy dostaniesz lepsze
    warunki w banku, z którym nigdy nie mieliście do czynienia, bo akurat jest
    promocja, niż w tym, w którym płacisz za prowadzenie niefunkcjonalnego
    rachunku. Ja bym się szybko przenosił, ale nie do BPH, a do multi lub innego
    proponowanego przez przedpiszców darmowego banku, w zależności od tego która
    oferta bardziej Ci leży w szczegółach.