  • 1. Data: 2007-01-08 20:34:43
    Temat: Jakie konto oszczędnościowe oprócz mBank i Inteligo?
    Od: Tony <b...@m...pl>

    Nadwyżki finansowe odkładam sobie na konto oszczędnościowe nie najgorzej
    oprocentowane w VW Bank, konto Plus. Niestety, nie doczytałem, że
    skorzystałem z promocji i aktualnie opłata za token: 36 zł rocznie
    powoduje, że czasem opłacałoby mi się bardziej trzymać pieniądze w
    skarpecie (nie licząc zdarzeń losowych) - token jest gratis, gdy mam też
    ROR w VW - a nie mam. Nie chcę mBank i Inteligo, bo tam już mam konta i by
    mi się one za bardzo rzucały mi w oczy gdy korzystam z tych banków na
    codzień.

    Szukam konta, które:
    - ma rozsądne odsetki (nie jak ROR)
    - ma dostęp przez Internet
    - nie ma opłat za prowadzenie i innych przy podstawowym korzystaniu, w tym
    za np. token etc.

    Nie przeszkadza mi, że:
    - tylko jedna wypłata w miesiącu jest bez prowizji
    - nie ma karty, której nie potrzebuję do tego konta

    Wygrzebałem:
    ING Otwarte Konto Oszczędnościowe
    Nordea Progres
    Kredyt Bank Konto Oszczędnościowe

    Na razie skłaniam się ku Bankowi Śląskiemu, ponieważ ma na dzień dobry
    najwyższe oprocentowanie: 3,50%

    Pytanie: czy rzeczywiście tylko wpłacając na konto każde z powyższych i
    sprawdzając sobie jego stan czy historię przez Internet będą one zupełnie
    bez opłat? Czy ewentualnie są jakieś inne interesujące konta tego typu?

    Będę wdzięczny za pomoc
    Pozdrawiam
    Bestseller

  • 2. Data: 2007-01-08 20:39:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > sprawdzając sobie jego stan czy historię przez Internet będą one zupełnie
    > bez opłat? Czy ewentualnie są jakieś inne interesujące konta tego typu?

    OKO w ING na pewno
    tak samo konto oszczednosciowe w BZ WBK, ktorego nie wymieniles

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-08 20:44:13
    Od: "Leon" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tony" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzając sobie jego stan czy historię przez Internet będą one zupełnie
    > bez opłat? Czy ewentualnie są jakieś inne interesujące konta tego typu?

    Sprawdź Polbank , internet " trochę słaby " , reszt ok .

    Pozdrawiam
    Leon

  • 4. Data: 2007-01-08 23:46:02
    Od: Tony <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 8 Jan 2007 21:44:13 +0100, Leon napisał(a):

    > Użytkownik "Tony" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź Polbank , internet " trochę słaby " , reszt ok .

    Ok, oprocentowanie niezłe, ale prowadzenie za 3 zł/mies, wezmę pod rozwagę.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 5. Data: 2007-01-08 23:50:04
    Od: Tony <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 08 Jan 2007 21:39:13 +0100, RobertS napisał(a):

    > OKO w ING na pewno
    > tak samo konto oszczednosciowe w BZ WBK, ktorego nie wymieniles

    Nie wymieniłem, ale oprocentowanie nieciekawe. Dzięki.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 6. Data: 2007-01-09 11:02:54
    Od: Tony <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 8 Jan 2007 21:34:43 +0100, Tony napisał(a):

> [...]
    > powoduje, że czasem opłacałoby mi się bardziej trzymać pieniądze w
    > skarpecie (nie licząc zdarzeń losowych) - token jest gratis, gdy mam też

    Pytanie uzupełniające - czy jest sens zgłaszać się do VW Banku z pytaniem,
    czy może zrezygnują z opłaty za token, czy nie ma szans?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 7. Data: 2007-01-09 13:20:35
    Od: "Leon" <l...@p...onet.pl>

    > Pytanie uzupełniające - czy jest sens zgłaszać się do VW Banku z pytaniem,
    > czy może zrezygnują z opłaty za token, czy nie ma szans?
    >
    > Pozdrawiam
    > Tony

    Do VW jest sens dzwonić jak są na rachunku duże obroty , a najlepiej
    wysokie saldo.
    Polbank konto oszczędnościowe obecnie prowadzenie bezpłatne,wypłaty w
    oddziale bezpłatne , przelew 4 pln.

    Pozdrawiam
    Leon

  • 8. Data: 2007-01-09 16:22:53
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tony wrote:

    > Ok, oprocentowanie niezłe, ale prowadzenie za 3 zł/mies, wezmę pod
    > rozwagę.

    Można bez ROR (3zł/m-c), ale wtedy jest AFAIR opłata za przelew.

  • 9. Data: 2007-01-09 19:29:48
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lukas Bank, rachunek oszczędzam.Minusem jest fakt,ze musisz otworzyć RoR
    by mieć ten rachunek,ale zawsze możesz otworzyć ekonto,które jest darmowe.
    http://www.lukasbank.pl/oferta_oszczed_rachunek.asp

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2007-01-09 19:54:45
    Od: Tony <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 14:20:35 +0100, Leon napisał(a):

> [...]
    > wysokie saldo.
    > Polbank konto oszczędnościowe obecnie prowadzenie bezpłatne,wypłaty w

    Ale jak bezpłatne, jak tu:
    http://www.polbankefg.pl/PolBank/p4_2_1_4.html
    jest opłata miesięczna: 3 zł. W skali roku to dokładnie 36 zł, czyli opłata
    którą mam za token i której chcę się poznbyć.

    Pozdrawiam
    Tony