  • 1. Data: 2004-07-19 18:17:25
    Temat: Jakie konto wybrać - jaki bank?
    Od: "Konrad" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcę sobie założyć zwykły rachunek ROR. Jaki bank polecacie. Chodzi mi o to
    żeby opłaty za prowadzenie konta były jak najmniejsze i wszystko przebiegało
    bezproblemowo ;-)
    Zastanawiałem się nad mBankiem bądź nad Vlokswagen Bank direct....a może
    wybrać coś innego?
    Nie bardzo się orientuję w obecnej sytuacji jeśli chodzi o banki
    internetowe.
    Potrzebuję dobrego taniego rachunku - łatwego w obsłudze...bedę chciał robić
    często przelewy na różne konta używając do tego celu internetu dlatego
    zależy mi na tym, żebym miał stały dostęp do rachunku przez internet.
    Bezpieczeństwo jest oczywiście najważniejsze....aczkolwiek zdaję sobie
    sprawę, że z tym bezpieczeństwem jest różnie.

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 2. Data: 2004-07-20 12:53:39
    Temat: Re: Jakie konto wybrać - jaki bank?
    Od: "Marek" <k...@p...onet.pl>

    Mozesz obejrzec tez oferte Lukas ( darmowe przelewy )

  • 3. Data: 2004-07-20 13:28:48
    Temat: Re: Jakie konto wybra?? - jaki bank?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Marek <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozesz obejrzec tez oferte Lukas ( darmowe przelewy )

    Akurat wymieniacie dwa najbadziewniejsze banki pod słońcem.
    W obu, i chyba już tylko w tych dwóch karta płatnicza nie jest
    podpięta do konta online, to znaczy synchronizacja środków jest raz na
    jakiś czas (raz na dzień na przykład).

    Nie mówiąc już o pomijaniu trzeciej sesji w Lukasie, konieczności
    odświerzania sald w obu serwisach internetowych guzikiem :)

    Już gorzej nie mogliście wybrać.

    A konto założyć warto w Inteligo.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2004-07-20 13:42:38
    Od: "Marek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie mówiąc już o pomijaniu trzeciej sesji w Lukasie, konieczności
    > odświerzania sald w obu serwisach internetowych guzikiem :)

    Co do uwag o Lukasie to sie zgadzam, ze jest totalnie offline, ale ma
    darmowe przelwy :))
    Inteligo tez posiadam i faktycznie jezeli chodzi o funkcjonalnosc to Lukas
    sie nie umywa.
    Jezeli jednak komuś zalezy na duzej ilosci jak najtanszych przelewow to
    Lukas bedzie sie nadawal