  • 21. Data: 2005-09-14 15:57:06
    Temat: Re: Jakie konto wybrac ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rafał Krupiński napisał(a):

    > a ty o czym piszesz? że emax ma niskie % i lepiej trzymać kase na inteligo? a co
    > ma inteligo czego nie masz w mbanku?

    Bankomaty PKO BP, ktore sa nawet w najgorszej dziurze w PL.

    Jakos zawsze jak sie znajduje na jakim wyjezdzie to nie mam problemu ze
    znalezieniem bankomatu PKO BP, a z BZ WBK i euronetem bywa gorzej (dlugi
    sierpniony weekend spedzalem w Sopocie i bankomat PKO BP jest na glownej
    ulicy, mniej wiecej na srodku jej dlugosci. A gdzie jest bankomat
    euronetu albo BZWBK to do dzis nie wiem).

    Mozliwosc wyplacania kasy w oddzialach PKO BP, a nawet w agencjach PKO BP.

    Karte VE, ktora mozna placic w necie.

    Malo? Sa to opcje DUZO bardziej przydatne dla kazdego przecietnego
    user'a konta niz minimalnie wyzsze oprocentowanie konta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2005-09-14 16:00:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Malo? Sa to opcje DUZO bardziej przydatne dla kazdego przecietnego
    > user'a konta niz minimalnie wyzsze oprocentowanie konta.

    Tu się zgodzę, ale że mbank jest prawie bezpłatny (poza przelewami), to
    warto założyć sobie oba konta i nadwyżki wrzucać do mbanku i trzymać też
    trochę zaskórniaków na ekoncie (dodatkowa sieć bankomatów też się może
    przydać). Inna rzecz, że przy studenckich finansach trudno o nadwyżki :-)

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 23. Data: 2005-09-14 16:07:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Glenn napisał(a):

> [...]
    > trochę zaskórniaków na ekoncie (dodatkowa sieć bankomatów też się może
    > przydać). Inna rzecz, że przy studenckich finansach trudno o nadwyżki :-)

    Ja tez sie tu zgodze :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos