  • 21. Data: 2010-06-14 18:19:20
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-14 17:09, Paweł Hadam pisze:
    > Dawali, jak się próbowało płacić w czasie padu (gdzieś na jesieni) i nie
    > wyszło.

    A to ja się nie załapałem widać, nie pamiętam żadnego padu.

    > Mam tylko taką skromną nadzieję, że przy 1234323 kliencie, który odejdzie
    > z podobnych powodów w korporacjach zacznie się coś zmieniać.

    Jakim cudem? Nawet nie wiedzą dlaczego odchodzisz. Musiała by być masowa
    akcja, ale przecie nawet jak ktoś nie lubi danej korporacji, to z
    różnych powodów, więc to nie tak, że nagle stado ludzi odejdzie z
    jednego powodu i zarząd się nad tym zastanowi.

    >Ale może to
    > tylko moje idealistyczne przekonanie... Swoją drogą jeszcze tyle banków
    > do przetestowania :)

    Testuj testuj. Dla mnie ważna jest stabilność. Wiesz ile to trzeba
    papierów przetworzyć, żeby zmienić bank? A do tego nie widzę równie
    wygodnego i taniego, choć wszystkich nie sprawdzałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-06-14 18:38:02
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

> [...]
    > różnych powodów, więc to nie tak, że nagle stado ludzi odejdzie z
    > jednego powodu i zarząd się nad tym zastanowi.

    No otrzymałem właśnie potwierdzenie przyjęcia reklamacji odpowiedzi na
    moją reklamację :). No bo usługa dalej nie działa jak należy... Pewnie
    więc się domyślą dlaczego :)

    > Testuj testuj. Dla mnie ważna jest stabilność. Wiesz ile to trzeba
    > papierów przetworzyć, żeby zmienić bank? A do tego nie widzę równie
    > wygodnego i taniego, choć wszystkich nie sprawdzałem.

    Fajnie jest czasem coś zmienić, nawet tak dla sportu. Ja to łączę
    jeszcze z dywersyfikacją karcianą - kredytówka w innym banku niż ROR,
    żeby w razie padu była szansa na dostęp do kasy.
    Choć faktycznie w przypadku Twojej DG to byłoby mocno upierdliwe,
    począwszy od ewentualnych pieczątek na bieganiu po urzędach skończywszy.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 23. Data: 2010-06-15 07:58:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 14 Cze, 20:19, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]

    > papierów przetworzyć, żeby zmienić bank? A do tego nie widzę równie
    > wygodnego i taniego, choć wszystkich nie sprawdzałem.

    Tak wiele poleceń zapłaty masz?
    Mi wystarczył jeden EDG-RB i pisemko do pracodawcy.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2010-06-15 09:00:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > Tak wiele poleceń zapłaty masz?
    > Mi wystarczył jeden EDG-RB i pisemko do pracodawcy.

    Bo pracujesz u jednego pracodawcy. Ja prowadzę DG i mam wielu kontrahentów.

    --
    Jego Ponura Bladoszarość
    mgr inż. inż. Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-06-15 10:08:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Cze, 11:00, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Bo pracujesz u jednego pracodawcy. Ja prowadzę DG i mam wielu kontrahentów.

    Myślisz, że EDG-RB to w ramach etatu wypełniam? :-)
    Ale faktycznie nie mam tak wielu kontrahentów, żeby nie dało się ich
    łatwo i skutecznie powiadomić o zmianie numeru rachunku (tak naprawdę,
    to email i żółty marker na fakturze wystarczyły.
    Ja w każdym razie mBank już pożegnałem, a tokena w LB nie uważam za
    nadmierną "upierdliwość".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2010-06-15 10:43:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > Ja w każdym razie mBank już pożegnałem,

    No i co lepszego? Dla mnie mBank jest idealny.

    > a tokena w LB nie uważam za
    > nadmierną "upierdliwość".

    No ja uważam. Lubię sobie wchodzić na konto wygodnie, a takie zabezpieczenie
    jest po prostu niewygodne, a zupełnie niepotrzebne.

  • 27. Data: 2010-06-15 10:52:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Cze, 12:43, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > No i co lepszego? Dla mnie mBank jest idealny.

    Lukas. Podstawowe zalety: są oddziały i działająca poczta wewnętrzna.
    Reszta - chyba podobnie.

    > No ja uważam. Lubię sobie wchodzić na konto wygodnie, a takie zabezpieczenie
    > jest po prostu niewygodne, a zupełnie niepotrzebne.

    no fakt, logowanie do mbanku jest szybsze. No cóż, właściwości
    osobnicze :-) Dla mnie wpisanie 6 cyferek nawet parę razy dziennie to
    nie ból.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 28. Data: 2010-06-15 12:07:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo o numerze 667e13fd-d553-48a1-b26a-
    f...@b...googlegroups.com
    z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 12:52
    sygnowane: Jarek Andrzejewski

    > Lukas. Podstawowe zalety: są oddziały i działająca poczta wewnętrzna.

    Poczta wewnętrzna? A co to?

    Oddziały są mi średnio potrzebne. Gotówkę wpłacam we wpłatomatach. W
    Gliwicach jest całodobowy. W Zabrzu niestety mniej wygodny i do 21, ale i
    tak lepiej niż jakikolwiek inny bank, bo banki się robi w miejscach z bardzo
    utrudnionym parkingiem u nas, a do tego są czynne w żałosnych godzinach.
    Więc jakbym chciał wpłacać w Lukasie, to bym miał przesrane. A do tego brak
    podziału na kasy i na nudziarzy powoduje, że w Lukasie są kolejki na długie
    czekanie. Nawet z tego szydzili kiedyś w telewizji hasłem, że jakbym chciał
    spędzać czas w banku, to bym tam się zatrudnił.

    W ogóle jestem zwolennikiem ograniczenia gotówki, a całą resztę można sobie
    zrobić zdalnie i tak powinno być.

    > no fakt, logowanie do mbanku jest szybsze. No cóż, właściwości
    > osobnicze :-) Dla mnie wpisanie 6 cyferek nawet parę razy dziennie to
    > nie ból.

    Nie dość, że trzeba je wpisać, to jeszcze przepisać z tokena, który trzeba
    ze sobą targać, a do tego bezpieczeństwo spada, bo token może ktoś zakosić i
    nawet nie zauważysz. A ten sam token jest do przelewów.

  • 29. Data: 2010-06-15 12:43:50
    Od: z...@o...pl

    > A tak, rozumiem. Myślałem, że chcesz podwójnego nadawcy.

    poważnie, nie da sie zrobić przelewu z podwójnym nadawcą?

    kiedyś otrzymałem na firmowe konto wpływ od
    nadawcy (użyję innych imion i nazwisk): "Ewa Kowalska i Piotr Nowak"

    zaciekawiło mnie to, ale żaden bank nie chce mi takiego konta założyć

    Nie wiem, czy konto "Ewa Kowalska i Piotr Nowak" jest archaiczną
    ciekawostką BZWBK który będąc jeszcze BZ SA przejął kiedyś BRR SA
    a tak, choć to mało kto wie, działy się cuda przeróżniste :P

    czy jednak można AD 2010 założyć w PL rachunek podający dwa imiona
    i dwa nazwiska w nadawcy przelewu

  • 30. Data: 2010-06-15 13:17:44
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z...@o...pl napisał(a):

    ..> czy jednak można AD 2010 założyć w PL rachunek podający dwa imiona
    > i dwa nazwiska w nadawcy przelewu
    Spokojnie można - tylko musi być dwóch właścicieli takiego konta. Choćby w
    Lukasie.

    Pozdrawiam
    Michał M