  • 1. Data: 2011-03-14 19:06:46
    Temat: Jakie oprocentowanie konta oszczędnościowego Ooen Finance od jutra?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Czy ktoś ma wiarygodne informacje jakie będzie od jutra
    oprocentowanie konta oszczędnościowego w Open Finance?
    Infolinia po namyśle mówi "poza promocją 2%" - ale to
    prawdopodobnie znaczy "nie wiem".
    Wydaje mi się że ktoś w wątku którego teraz nie pamiętam
    pisał że 4% - może to potwierdzić?

  • 2. Data: 2011-03-14 20:17:29
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 14 Mar, 20:06, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > Wydaje mi się że ktoś w wątku którego teraz nie pamiętam
    > pisał że 4% - może to potwierdzić?

    Bank milczy, ale skoro w Idei jest 4, to i tu pewnie będzie 4:

    http://ideabank.pl/konto_oszczednosciowe

  • 3. Data: 2011-03-14 22:52:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawdopodobnie znaczy "nie wiem".
    > Wydaje mi się że ktoś w wątku którego teraz nie pamiętam

    a czym się tak przejmujesz polbank i eurobank tylko czekają na twoją kasę

    co do zmiany sądzę że tak już zostanie do końca bezbelkowych

  • 4. Data: 2011-03-15 07:23:53
    Od: n...@p...onet.pl

    Bogdan B. wrote:

> [...]
    > prawdopodobnie znaczy "nie wiem".
    > Wydaje mi się że ktoś w wątku którego teraz nie pamiętam

    Jest 4%, w getin w ofercie też jest 4% a na koncie 4,5% ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-03-15 07:31:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jest 4%, w getin w ofercie też jest 4% a na koncie 4,5% ;)

    Meritum na razie jest lepsze, dalej 4.5%. GO schodzi na dalszy plan, bo
    nawet EB ma 4,05% przy nieograniczonej ilosci transferow.

  • 6. Data: 2011-03-15 11:09:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 08:23:53 +0100, n...@p...onet.pl napisał(a):

    > Jest 4%, w getin w ofercie też jest 4% a na koncie 4,5% ;)

    Ciekawe na ile internetowi klienci okażą się konsekwentni w głosowaniu
    nogami... Bo mi 10 minut zajęło przerzucenie wszystkiego na inne konta.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-03-15 11:12:50
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Mar, 12:09, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Ciekawe na ile internetowi klienci oka si konsekwentni w g osowaniu
    > nogami... Bo mi 10 minut zaj o przerzucenie wszystkiego na inne konta.

    Mnie też 10, ale to tylko dlatego, że przelewy na optymalne tyle
    trwało ;) Mam piękne zera u Leszka.

  • 8. Data: 2011-03-15 11:27:38
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 15.03.2011 12:12, Tomek z Wawy wrote:

    > Mnie też 10, ale to tylko dlatego, że przelewy na optymalne tyle
    > trwało ;) Mam piękne zera u Leszka.

    A można mieć nawet 8%. Nie trzeba było czyścić do zera.

  • 9. Data: 2011-03-15 12:10:11
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Ciekawe na ile internetowi klienci okażą się konsekwentni w głosowaniu
    > nogami... Bo mi 10 minut zajęło przerzucenie wszystkiego na inne konta.
    >
    > Borys Pogoreło

    Mnie również zajęło 10 min przerzucenie całkiem sporej kasy z Getina i
    Opena.

    Grażyna

  • 10. Data: 2011-03-15 13:23:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie również zajęło 10 min przerzucenie całkiem sporej kasy z Getina i
    > Opena.

    z lokat też ;> ?
    ja to jeszcze rewolwera tam mam