  • 11. Data: 2009-05-22 11:50:48
    Temat: Re: Jakie prognozy dla WIG20 na kolejne pol roku?
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Dieter wrote:

    > Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w
    > listopadzie.
    >
    > D.

    Walniemy drugie ramię ORGR?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2009-05-22 11:56:34
    Temat: Re: TPSA a WIG20
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Wykres mówi mi, że kierunek jest jeden : na południe. Historycznym dołkiem
    > było 9,9 PLN, tak więc jeszcze daleko.

    Faktycznie, obecny dołek nie jest dołkiem historycznym tylko z ostatnich 52
    tygodni.
    No to mamy gdzie spadać.

  • 13. Data: 2009-05-22 12:02:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
    > Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie, obecny dołek nie jest dołkiem historycznym tylko z ostatnich
    > 52 tygodni.
    > No to mamy gdzie spadać.

    raczej nie niżej niz 15 pln.
    george

  • 14. Data: 2009-05-22 12:04:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Widze spore rozbieznosci: od 1450 do 2600.

    D.

  • 15. Data: 2009-05-22 12:28:47
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Wg mojej opinii nie, zejdziemy niżej, zbyt czytelna formacja i zakładając że tam
    już będziemy schodzić to tłumy się tam ustawią na K, a tłum nie ma racji.

  • 16. Data: 2009-05-22 12:32:05
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    zalezy jak na to patrzec. 2600 najpierw, a pozniej conajmniej 1450 bez watpienia.

  • 17. Data: 2009-05-22 13:00:30
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    W perspektywie półrocznej mogą się sprawdzić oba poziomy.

  • 18. Data: 2009-05-22 13:24:41
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "stu" <j...@w...pl> wrote in message
    > Wg mojej opinii nie, zejdziemy niżej, zbyt czytelna formacja i zakładając
    > że tam
    > już będziemy schodzić to tłumy się tam ustawią na K, a tłum nie ma racji.

    może dlatego ma szanse sie zrealizować, nikt nie zechce wcześniej kupować :)
    ?
    anyway coś w tym jest co mówisz..

  • 19. Data: 2009-05-22 13:51:28
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Nie lubie takich zabaw ale co tam.
    WIG20 między 800 a 1000pkt

  • 20. Data: 2009-05-22 14:21:24

    Fri, 22 May 2009 13:09:59 +0200, w <gv6168$k2k$1@inews.gazeta.pl>, "Dieter"
    <d...@a...pl> napisał(-a):

    > Zapraszam do wpisywania swoich propozycji. Weryfikacja prognoz juz w
    > listopadzie.

    2200 15.XI.2009