  • 1. Data: 2006-04-09 12:57:43
    Temat: Jakie rzeczyw.oprocentow kredytu mieszk w CHF w Millennium?
    Od: "Janusz " <j...@N...gazeta.pl>

    Formalnosci trwały miesiąc, kilka dni temu dostaję umowę kredytową w
    Millennium do podpisania i mnie zamurowało: na samym końcu w akapicie o
    kredycie konsumenckim stoi jak wół:
    rzeczywista roczna stopa kredytu hipotecznego w CHF z pełnym
    zabezpieczeniem wynosi 12.22% w skali roku. !!!

    Mówiono mi, że będzie to to LIBOR(1.2) + 2% marża + ubezpieczenia kredytu.
    Z wstępnych wyliczeń wychodziło łącznie 6-7% a tu 12% ! - SZOK

    Zarządałem wyjaśnień w BOK'u ale mnie odesłano do wtorku, bo musi umowę
    zobaczyć analityk ...

    Czy ktoś z was brał ostatnio kredyt w Millennium i może podać jakie mu
    wyliczono rzeczywiste oprocentowanie ?
    Bardzo proszę o jakieś info.

    Dodam że chcę kredytu 50000 zł na spłatę hipoteki nieruchomości wartej >
    400000 zł

    Pozdrawiam,
    Janusz / Sopot

  • 2. Data: 2006-04-09 14:19:16
    Od: rooster <g...@W...gazeta.pl>

    Janusz napisał(a):
> [...]
    > kredycie konsumenckim stoi jak wół:
    > rzeczywista roczna stopa kredytu hipotecznego w CHF z pełnym
    > zabezpieczeniem wynosi 12.22% w skali roku. !!!

    To koniecznie napisz co powiedzą we wtorek.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-09 15:43:11
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 9 Apr 2006 12:57:43 +0000 (UTC), Janusz napisał(a):

> [...]
    > kredycie konsumenckim stoi jak wół:
    > rzeczywista roczna stopa kredytu hipotecznego w CHF z pełnym
    > zabezpieczeniem wynosi 12.22% w skali roku. !!!

    no i gdzie tu problem?

    > Mówiono mi, że będzie to to LIBOR(1.2) + 2% marża + ubezpieczenia kredytu.
    > Z wstępnych wyliczeń wychodziło łącznie 6-7% a tu 12% ! - SZOK

    mylisz oprocentowaniem z RRSO :)

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-04-09 15:53:42
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    >
    > Mówiono mi, że będzie to to LIBOR(1.2) + 2% marża + ubezpieczenia kredytu.
    > Z wstępnych wyliczeń wychodziło łącznie 6-7% a tu 12% ! - SZOK

    A podaj jeszcze na ile lat bierzesz ten kredyt

  • 5. Data: 2006-04-09 16:21:59
    Od: " Janusz" <j...@g...pl>

    a...@t...pl (Bartek) napisał(a):

    > A podaj jeszcze na ile lat bierzesz ten kredyt

    KREDYT chce na 7 lat

    przy 52000 kredytu szacunkowo wyliczyli koszt łaczny 10000 zł,
    a na umowie jest już 16000 zł i oprocentowanie 12% w skali roku przy czym
    osoba z BOK nie była w stanie wztumacyzc skad sie wziela roznica

    Pozdrawiam Janusz

  • 6. Data: 2006-04-09 17:44:06
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Czy ktoś z was brał ostatnio kredyt w Millennium i może podać jakie mu
    > wyliczono rzeczywiste oprocentowanie ?

    Poczytaj:
    http://www.expander.pl/expander/index.jsp?place=Lead
    13&news_cat_id=357&news_id=3724&layout=4

    Bo - jak to ktoś wyżej już napisał - rzeczywiście mylisz oprocentowanie
    nominalne z rrso.

  • 7. Data: 2006-04-11 17:37:39
    Temat: Wyjasnienie banku Millennium
    Od: "Janusz " <j...@g...pl>

    rooster <g...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > To koniecznie napisz co powiedzą we wtorek.

    Po 5 dniach sledztwa w Millennium poinformowano mnie, że algorytm
    wyznaczania kosztów na umowie był błędny !!! W ofercie był ok !

    Podobno błąd popełnił informatyk we wzorach...

    Ponieważ pani w BOK' raczej stawiała na błąd w ofercie, a koszty w umowie wg
    niej były ok w tzw. międzyczasie wymyśliłem wyjście awaryjne i z kedytu w
    sumie nie skorzystałem.

    Dla innych forumowiczów:

    Z wyjaśnień BOK zrozumiałem, że podobny błąd na niekorzysć klienta mógł
    wystąpić na innych umowach hipotecznych Millennium!!!
    W razie czego sprawdzcie dokładnie paragraf Umowy Hipotecynej w Millennium
    dotyczący wyliczenia rzeczywistego oprocentowania kredytu i kosztów
    całkowitych wymaganych do podania na umowach zgodnie z stawą o Kredycie
    Konsumenckim.

    Pozdrawiam,
    Janusz