  • 1. Data: 2007-05-28 14:45:12
    Temat: Jakie zarobki w bankowości?
    Od: "Jerry" <j...@N...pl>

    Witam,

    Przeglądałem oferty pracy w bankowości, ale nigdzie nie podają wysokości
    proponowanej płacy. Trochę mnie to dziwi, bo gdyby podano to część ludzi nie
    wysyłałaby ofert (bo za niska płaca), więc oszczędnośc czasu i pieniedzy
    wszystkich. Także Polacy na emigracji wiedzieliby czy składać ofertę czy im
    się to nie opłaca.

    Otóż ja jestem własnie takim emigrantem, po 4 latach zaciekawionym
    możliwością powrotu do Polski i pracą w sektorze finansowym (w Wielkiej
    Brytanii pracuję w jednym z największych banków).

    Czy mogę zatem zapytać Internautow, na jakie zarobki można liczyć na
    stanowisku kierowniczym, w dziale marketingu na przykład, w centrali dużego
    banku w Polsce?

    pozdrawiam

    Wojtek

  • 2. Data: 2007-05-28 15:54:10
    Temat: Re: Jakie zarobki w bankowości?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jerry pisze:

    > Czy mogę zatem zapytać Internautow, na jakie zarobki można liczyć na
    > stanowisku kierowniczym, w dziale marketingu na przykład, w centrali dużego
    > banku w Polsce?

    Takie zarobki jakie sobie wynegocjujesz, zakładając że bank jest
    zainteresowany Twoją osobą. Chyba raczej nikt nie będzie tutaj podawał
    swoich zarobków, bo to jest sprawa między pracownikiem a pracodawcą. Co
    najwyżej możesz dostać widełki, które mówią niewiele i nawet ja, nie
    mając kompletnie pojęcia i nie będąc z branży, mogę je podać 1k do 100k
    PLN ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-05-28 16:08:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    to zalezy jaki bank, jak bardzo jest to kierownicze stanowisko, jakie
    masz doswiadczenie i kwalifikacje oraz jak bardzo bankowi na tobie zalezy

    generalnie mozesz sie spodziewac ok. 2 tys. euro na poczatek + komorka
    oraz auto sluzbowe i pakiet socjalny, umowa to kontrakt managerski czyli
    wiekszosc zapisow jest do negocjacji

    powyzsze dane sa oczywiscie bardzo szacunkowe i pamietaj, ze jak
    pojdziesz na rozmowe to sam bedziesz musial okreslic swoje wymagania
    finansowe

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-05-28 20:14:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jerry napisał(a):
> [...]
    > wszystkich. Także Polacy na emigracji wiedzieliby czy składać ofertę czy im

    Chyba masz pojecie o rynku pracy z opisow jakie wladza czy inni "znawcy"
    prezentuja nam w mediach. Otoz, w Polsce bezrobocie jest takie jak bylo
    i z praca jest ciezko. Owszem pracy jest masa ale za 1000 zl i niedobory
    kadrowe wynikaja raczej z tego, ze ludzie nie chca za tyle pracowac.
    Pomijam juz kwestie ze taka praca jest przewaznie fizyczna albo jakas
    inna niezbyt ciekawa (telemarketingi, "ochrona" marketowa itp.).

    A na kazda w miare sensowne oferte nadal jest kilkanascie/kilkadziesiat
    osob chetnych.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-05-28 21:13:00
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Mithos napisał(a):
    > Otoz, w Polsce bezrobocie jest takie jak bylo i z praca jest ciezko.

    to generalnie zalezy od rodzaju pracy oraz miasta - jak zawsze...

    Sierp

  • 6. Data: 2007-05-28 21:43:12
    Od: villemo <b...@n...pl>

    Jerry napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy mogę zatem zapytać Internautow, na jakie zarobki można liczyć na
    > stanowisku kierowniczym, w dziale marketingu na przykład, w centrali dużego

    generalnie na niezbyt wilkie... przykladowo bank Pekao SA, stanowisko
    kierownicze, miasto Lublin... zarobki to: 5000-6000 netto oczywiscie,
    pzy czym w umowie sa takie zapisy, ze wiekszosc to premia

    pozdr

  • 7. Data: 2007-05-28 21:44:45
    Od: "Savage" <s...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał

> [...]
    > praca jest przewaznie fizyczna albo jakas inna niezbyt ciekawa
    > (telemarketingi, "ochrona" marketowa itp.).

    albo jako lekarz ;)

    pozdr Savage

  • 8. Data: 2007-05-29 05:55:52
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > najwyżej możesz dostać widełki, które mówią niewiele i nawet ja, nie
    > mając kompletnie pojęcia i nie będąc z branży, mogę je podać 1k do 100k

    Bartku 100k ? przeciez wiesz ze to nieprawda jakby sie kolega najal na
    prezesa BRE dostalby wiecej a nie marne 100k.

  • 9. Data: 2007-05-29 07:44:55
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Bartku 100k ? przeciez wiesz ze to nieprawda jakby sie kolega najal na
    > prezesa BRE dostalby wiecej a nie marne 100k.

    Pytał o kierownicze nie dyrektorskie. Poza tym tak jak napisałem pojęcia
    nie mam, więc strzeliłem ;)

  • 10. Data: 2007-05-29 11:58:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Chyba masz pojecie o rynku pracy z opisow jakie wladza czy inni
    > "znawcy" prezentuja nam w mediach. Otoz, w Polsce bezrobocie jest
    > takie jak bylo

    Czyli jakie?

    > i z praca jest ciezko. Owszem pracy jest masa ale za
    > 1000 zl i niedobory kadrowe wynikaja raczej z tego, ze ludzie nie chca
    > za tyle pracowac.

    A to juz ich problem. Pociesz sie, ze za 2 x tyle tez nie chca, mimo
    braku wlasciwie jakichkolwiek realnych kwalifikacji.

    > Pomijam juz kwestie ze taka praca jest przewaznie
    > fizyczna albo jakas inna niezbyt ciekawa (telemarketingi, "ochrona"
    > marketowa itp.).

    ... i to w przypadku innego rodzaju pracy.
    --
    Krzysztof Halasa