  • 11. Data: 2002-12-17 20:37:24
    Temat: Re: Jakiego funduszu nie wybrac ?
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    berdycz wrote:

    > ..
    >
    > No cóż...
    > Ci eksperci dzisiaj zasiadają, zarządzają i śmieją nam się w twarz.
    >
    > Dlatego mnie w OFE cieszy tylko jedno: że ta danina jest tak mała (ale cicho, bo
    się jeszcze kłoda obudzi i podniesie)
    > A pomysł OFE uważam za złośliwość przywódców wobec narodu :-(
    > Praktyka działania państwa (każdego) - zbrojnej organizacji rozbójniczej.:-(
    >
    > Ale ponieważ okradają nas na każdym kroku twierdząc, że to dla naszego dobra, co
    mamy robić????
    > Uczyć się!!... i naśladować!!:-(

    Dlaczego zlosliwosc? :))
    Poprostu - kazdy chce cos uszczknac - media zyskaly gigantyczna kase z reklamy, a
    pare organizacji "spolecznych" kase a
    markowanie towarzystw i naganianie ludzi.. lapowka w majestacie prawa za przyzwolenie
    na dozywotnie zdzieranie..

    W koncu - wiecej bys mial jakby za ta kase panstwo ci dawalo obligacje
    skarbowo-emerytalne :)) (to samo tyle ze bez
    posrednikow wiec znacznie wiecej i pewniej...)

  • 12. Data: 2002-12-17 20:51:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik ":-=wojo=--:" <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    pare organizacji "spolecznych" kase a
    > markowanie towarzystw i naganianie ludzi.. lapowka w majestacie prawa za
    {...}

    Byłem za delikatny???? nazywając to złośliwość????
    Powinienem użyć bardziej dosadnego określenia?????
    A może powinienem żałować, że nie uczestniczyłem (zarobiłem) w tym "biznesie"????

    Achhhhh... człowiek uczy się całe życie.:-)

  • 13. Data: 2002-12-18 09:45:07
    Od: LeszekR. <l...@o...pl>

    [ Jakiś czas temu, berdycz napisał(a): ]

> [...]
    >A może powinienem żałować, że nie uczestniczyłem (zarobiłem) w tym "biznesie"????
    >
    >Achhhhh... człowiek uczy się całe życie.:-)

    Spoko, jeszcze może załapiesz się gdy bedą tworzyć zakłady emerytalne.

    pozdrawiam, LeszekR.
    GG 1644582
    --
    odpowiadając na prv zamień w adresie otnok na konto

  • 14. Data: 2002-12-18 09:46:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:0sg00v0l5j6k53rcqr70h5i2135te3p7kl@4ax.com, LeszekR. wrote:

    > Spoko, jeszcze może załapiesz się gdy bedą tworzyć zakłady emerytalne.

    Zakłady? To brzmi ryzykownie ;)

    --
    Robert