eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankach
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 11. Data: 2009-03-18 17:29:46
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478@v39g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
    > porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
    > miejsce drugie (na 23 mozliwe).
    >

    Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet
    przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani
    obiektywne.

    MK


  • 12. Data: 2009-03-18 17:30:51
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    >
    > Bzdury jakieś.
    >
    No wlasnie... Bo tak mnie zastanowilo... Spodziewlem sie, ze kiedy
    wejde na strone banku, ktory zajal pierwsze miejsce, to ta informacja
    bedzie w najbardziej widocznym punkcie. A tam nic...

    Gdyby nie ta Nordea jako "najgorszy z najgorszych" pewnie nawet bym
    nie zwrocil uwagi.


  • 13. Data: 2009-03-18 17:32:11
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
    > szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
    >
    > > On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > > Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    > > musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
    > > wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    > > obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
    >
    > No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
    >
    > k.

    Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)


  • 14. Data: 2009-03-18 17:33:23
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 18:29, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Może po prostu masz "pecha chronicznego"?

    Pewnie jestem uczulony na alior..;-)


  • 15. Data: 2009-03-18 17:38:37
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
    >> szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
    >>> On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    >>> Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    >>> musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
    >>> wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    >>> obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
    >> No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
    >> k.
    > Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)

    Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!


  • 16. Data: 2009-03-18 17:39:07
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekZ"
    >> Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.
    >
    >> http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod
    -liderow-jakosci-obslugi
    >
    > Bzdury jakieś.

    całość raportu jest na
    http://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obsl
    ugi_w_polsce_2008.pdf
    kilka banków nie załapała się na ocenę ze względu na zbyt małą liczbę
    głosów
    (np. Toyota Bank, Volkswagen Bank. )
    - o Fortisie już nawet nikt nie wspomniał, ale dla mnie to najlepsza
    obsługa jak sam się przez internet obsługuję :-)
    *** blad ***


  • 17. Data: 2009-03-18 17:39:53
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    bradley.st wrote:
    > Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    > druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

    Z tych gdzie mialem cos (probowac) zalatwic, albo wspierac w tym
    rodzine/znajomych:

    1. Nordea
    2. Citi
    3. BZWBK SA
    4. BPH
    5. PKO BP
    6. mBank
    7. Polbank
    8. AIG
    9. Pekao
    10. Raiffeisen
    11. GE Money


    Sila rzeczy, w roznych bankach zalatwialem rozne sprawy i trudno to
    bezposrednio porownac, ale taki sobie subiektywny ranking "za
    calkosztalt kontaktow". Np Nordea miala wiecej szans sie wykazac,
    kredyty, konto, karty itd... a BPH to jednorazowa, lokatowa znajomosc,
    wiec mimo ze nie mam mu nic do zarzucenia wyladowal nizej.

    Wieslaw


  • 18. Data: 2009-03-18 17:39:59
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:29, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet
    > przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani
    > obiektywne.

    "Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?


  • 19. Data: 2009-03-18 17:42:54
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:8743c3b3-52b8-41c2-aa83-b1dedf239dd7@g38g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >
    > "Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?

    Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego
    sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla
    niego to normalnosc.

    MK


  • 20. Data: 2009-03-18 17:47:18
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > całość raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_ob
    slugi_w_polsce_2008...

    Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D
    ("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)

    No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja
    dziekuje za taki raport. :D

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1