-
11. Data: 2009-03-18 17:29:46
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "MK" <m...@i...pl>
"bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478@v39g2000yq
m.googlegroups.com...
> Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
> porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
> miejsce drugie (na 23 mozliwe).
>
Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet
przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani
obiektywne.
MK
-
12. Data: 2009-03-18 17:30:51
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 13:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
>
> Bzdury jakieś.
>
No wlasnie... Bo tak mnie zastanowilo... Spodziewlem sie, ze kiedy
wejde na strone banku, ktory zajal pierwsze miejsce, to ta informacja
bedzie w najbardziej widocznym punkcie. A tam nic...
Gdyby nie ta Nordea jako "najgorszy z najgorszych" pewnie nawet bym
nie zwrocil uwagi.
-
13. Data: 2009-03-18 17:32:11
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
> szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
>
> > On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> > Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
> > musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
> > wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
> > obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
>
> No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
>
> k.
Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)
-
14. Data: 2009-03-18 17:33:23
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 18 Mar, 18:29, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
> Może po prostu masz "pecha chronicznego"?
Pewnie jestem uczulony na alior..;-)
-
15. Data: 2009-03-18 17:38:37
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "kashmiri" <x...@g...com>
bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
> On 18 Mar, 13:23, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
>> szczurwa <s...@g...com> had the courage to write:
>>> On 18 Mar, 18:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
>>> Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
>>> musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
>>> wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
>>> obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?
>> No poczekaj jeszcze dzień czy dwa.....
>> k.
> Przypuszczasz ze szczurwawowy doradca obroni sie do piatku? :)
Qrka, odpowiedź miała iść do @bradley.st!
-
16. Data: 2009-03-18 17:39:07
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "MarekZ"
>> Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.
>
>> http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod
-liderow-jakosci-obslugi
>
> Bzdury jakieś.
całość raportu jest na
http://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obsl
ugi_w_polsce_2008.pdf
kilka banków nie załapała się na ocenę ze względu na zbyt małą liczbę
głosów
(np. Toyota Bank, Volkswagen Bank. )
- o Fortisie już nawet nikt nie wspomniał, ale dla mnie to najlepsza
obsługa jak sam się przez internet obsługuję :-)
*** blad ***
-
17. Data: 2009-03-18 17:39:53
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: Wwieslaw <u...@o...pl>
bradley.st wrote:
> Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
Z tych gdzie mialem cos (probowac) zalatwic, albo wspierac w tym
rodzine/znajomych:
1. Nordea
2. Citi
3. BZWBK SA
4. BPH
5. PKO BP
6. mBank
7. Polbank
8. AIG
9. Pekao
10. Raiffeisen
11. GE Money
Sila rzeczy, w roznych bankach zalatwialem rozne sprawy i trudno to
bezposrednio porownac, ale taki sobie subiektywny ranking "za
calkosztalt kontaktow". Np Nordea miala wiecej szans sie wykazac,
kredyty, konto, karty itd... a BPH to jednorazowa, lokatowa znajomosc,
wiec mimo ze nie mam mu nic do zarzucenia wyladowal nizej.
Wieslaw
-
18. Data: 2009-03-18 17:39:59
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 13:29, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> Nalezy pamietac, ze badani Mystery Shopper sa prowadzone na podstawie ankiet
> przygotowanych przez banki, a co za tym idzie nie sa standaryzowane ani
> obiektywne.
"Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?
-
19. Data: 2009-03-18 17:42:54
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "MK" <m...@i...pl>
"bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
news:8743c3b3-52b8-41c2-aa83-b1dedf239dd7@g38g2000yq
d.googlegroups.com...
>
> "Banki" (wszystkie 23), czy jeden "bank" (na przyklad Pewien)?
Kazdy bank przygotowuje ankiete pod swoje potzreby. Np. w przypadku jednego
sa dawane ujemne punkty za kolejki, a inny nie bierze tego pod uwage, bo dla
niego to normalnosc.
MK
-
20. Data: 2009-03-18 17:47:18
Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> całość raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_ob
slugi_w_polsce_2008...
Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D
("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)
No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja
dziekuje za taki raport. :D