  • 31. Data: 2009-03-18 18:49:07
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    bradley.st wrote:
    > W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
    > dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
    > bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

    Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam.

    > Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
    > jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

    tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu

  • 32. Data: 2009-03-18 18:49:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
    > jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

    A to juz inna sprawa ;-)

  • 33. Data: 2009-03-18 18:50:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Mar, 19:26, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których
    > te meble się prezentują przyzwoicie.

    Przesadzasz ;)

  • 34. Data: 2009-03-18 18:55:31
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 14:49, BK <b...@g...com> wrote:

    > A to juz inna sprawa ;-)

    I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
    bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D

  • 35. Data: 2009-03-18 21:01:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Na temat jakości obsługi w tymże banku nie chcę się wypowiadać, gdyż
    > musiałbym zacząć przeklinać. Pierwszy z brzegu przykład: "Nie możemy
    > wydac panu karty, ponieważ zajmujący się procedurą doradca uczy się do
    > obrony pracy magisterskiej..." To jest profesjonalizm ?

    Szczerze mowiac, wolalbym cos takiego niz "bo system dzis ma zly humor"
    itp. Ciekawe tylko czy po (skutecznej) obronie doradca wciaz bedzie
    doradzal w tym samym banku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2009-03-18 21:36:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Mar, 19:55, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
    > bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D

    No przeciez nie twierdze, ze jestem nieomylny ;-))))

  • 37. Data: 2009-03-19 12:57:26
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W salonach levisa to panienki jakieś takie dziwne fucktycznie.....
    JaC

    -----

  • 38. Data: 2009-03-21 22:41:56
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
    > porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
    > miejsce drugie (na 23 mozliwe).
    [ciach]
    > Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    > druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.

    A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
    element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie
    musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat mam konto w Fortis Bank
    Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto. W banku bylem przez ten czas
    trzy razy (1. zalozenie konta, 2. zmiana adresu, 3. zaswiadczenie ze
    stempelkiem, ze zaplacilem jakis-tam rachunek, bo akurat ktos potrzebowal),
    z czego ostatni raz w maju 2004. Przez telefon zalatwialem przez ten czas
    dwie sprawy - jakas reklamacje, jak mi dwa razy ta sama platnosci
    zczardzowali z karty [zalatwiona tego samego dnia, ale chyba po dwoch
    telefonach - chyba, bo bylo to w pazdzierniku 2003] i mialem problem z ich
    systemem Pl@net [zalatwiona od reki, przez kompetentna osobe, mimo, ze bylo
    to w srodku nocy - wrzesien 2004]. Acha - no i dzwonie raz na trzy lata,
    zeby aktywowac nowa debetowke. Bankomaty wszystkie, przelewy, stale
    zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl.
    Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.

    Na przeciwleglym biegunie postawilbym Raiffeisena. Naotwierali tych nowych
    placowek i terez przez telefon niewiele mozna zalatwic Chociaz podoba mi
    sie, ze maja tez konto z darmowymi bankomatami. Jak mnie Multi zniecheci, to
    moze przeniose tam konto nr 2.

    Pozdrawiam, Beniowa

  • 39. Data: 2009-03-21 23:05:58
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

> [...]
    > zlecenia - gratis, miesieczna oplata za karte 1 zl, a oplata za konto 7 zl.
    > Poki co Alior nie ma na tym polu nic ciekawego do zaoferowania.

    Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
    z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
    bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

  • 40. Data: 2009-03-21 23:31:21
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
    > bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

    Masz na mysli Alior ?
    Nie wiem, czy tak jest, chodzilo mi raczej o to, ze jezeli co najwyzej
    oferuja to, co Fortis, to nie ma dla mnie sesnu zmieniac.

    Pozdrawiam z tej strony Atlantyku :-), Beniowa