  • 41. Data: 2009-03-22 00:10:52
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 23:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
    > element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec
    wspolpracowac z ludzmi.
    > Pozdrawiam, Beniowa

    Wyjątkowo trafne podejście, moim zdaniem. Praktyka zdaje się je
    potwierdzać. W moim przypadku większość problemów to skutek
    niekompetencji lub niedbalstwa bankowców.

  • 42. Data: 2009-03-23 22:42:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Beniowa"
    > Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    >
    > A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania
    > banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z
    > bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat
    > mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto.

    w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA
    Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
    Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty
    planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a
    kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty

    Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w
    przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)
    *** blad ***

  • 43. Data: 2009-03-24 13:14:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    blad pisze:
> [...]
    >
    > Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w
    > przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)

    pewnie dlatego, ze e-Pakiet jest wycofany ze sprzedazy. A pozostala
    oferta, jest - jak by nie mowic - slabiutka.

    --
    Pete