-
41. Data: 2009-03-22 00:10:52
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 21 Mar, 23:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:
> A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
> element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec
wspolpracowac z ludzmi.
> Pozdrawiam, Beniowa
Wyjątkowo trafne podejście, moim zdaniem. Praktyka zdaje się je
potwierdzać. W moim przypadku większość problemów to skutek
niekompetencji lub niedbalstwa bankowców.
-
42. Data: 2009-03-23 22:42:16
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Beniowa"
> Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
>> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
>
> A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania
> banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z
> bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat
> mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto.
w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA
Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty
planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a
kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty
Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w
przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)
*** blad ***
-
43. Data: 2009-03-24 13:14:10
Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
Od: Pete <n...@n...com>
blad pisze:
> Użytkownik "Beniowa"
>> Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
>>> druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
>>
>> A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania
>> banku, to element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z
>> bankiem, zeby nie musiec wspolpracowac z ludzmi. Ja od prawie 7 lat
>> mam konto w Fortis Bank Polska S. A. Jest to moje podstawowe konto.
>
> w pełni podzielam opinie o Fortisie - ja mam u nich jeszcze od PPA
> Banku, chyba ponad 8 lat i caly czas jest to moje glowne konto.
> Jako kanal komunikacji z bankiem najczesciej uzywam wewnetrznej poczty
> planet - cos czego Alior nie ma zupełnie (podobnie jak Raiffeisen), a
> kontakt telefoniczny uzywam tez jedynie do aktywacji karty
>
> Zauwazcie, że Fortisu w omawianym rankingu nie wspominaja nawet w
> przypisach, że miał za mało klientów - jest pewnie poza konkurencją :-)
pewnie dlatego, ze e-Pakiet jest wycofany ze sprzedazy. A pozostala
oferta, jest - jak by nie mowic - slabiutka.
--
Pete