  • 21. Data: 2009-02-06 21:44:53
    Temat: Re: Jasnowidz Jackowski o kryzysie
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > ryzykujesz

    Dokładnie to brzmi tak:

    Wszakże prorok, który ośmieli się mówić w moim imieniu słowo, którego mu nie
    nakazałem mówić, albo który będzie przemawiał w imieniu innych bogów, taki
    prorok poniesie śmierć. A jeśli powiesz w swoim sercu: Po czym poznamy
    słowo, którego Pan nie wypowiedział? Jeżeli słowo, które wypowiedział prorok
    nie w imieniu Pana, nie spełni się i nie nastąpi, jest ono słowem, którego
    Pan nie wypowiedział, lecz w zuchwalstwie wypowiedział je prorok; więc nie
    bój się go

  • 22. Data: 2009-02-06 23:19:44
    Temat: Re: w 2009 spadnie deszcz - kupcie parasol
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On 6 Lut, 22:24, "zbulwersowany ciemnowidz" <t...@g...pl>
    wrote:
    > jak jest taki dobry to niech skończy pierdolić, tylko obstawia spadki i
    > wzrosty na forexie - przy jego 80% skutecznosci przeskoczy Buffeta w 3
    > tygodnie, hehehehe

    W 3tyg. może nie :d ale widziałem strategię gdzie codziennie kroisz 1%
    i nie więcej, daytrading jak nic, oczywiście możesz też stracić. Jak
    tracisz w 1/4 przypadków to biorąc pod uwagę %składany możesz przebić
    Buffeta :D. Nikomu się to jednak nie udało zbić miliardów na FX, no
    chyba że o tym nie wiemy.

  • 23. Data: 2009-02-07 06:35:45
    Od: x <l...@p...fm>

    > PS. Jak coś, to chętnie kupię nieruchomosci za 1% ceny dzien przed
    > koncem swiata, a ponieważ jestem miły, więc z prawem do zamieszkania az
    > do ostatecznego terminu, czyli o dzień dłużej. Są chętni? :)
    >
    > V.

    Ja tuz przed 2000 r chcialem z popaprancami wieszczacymi koniec swiata
    zrobic takie zaklady i myslisz, ze ktorykolwiek sie zgodzil??? No
    nie...ale rowniez nie przerwali tych bredni. To widac poza rozumem jest.

  • 24. Data: 2009-02-09 11:04:32
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "x" <l...@p...fm> wrote in message

    > No wiesz wyobraznie i fantazje mozna rozpuscic do niebotycznych
    > rozmiarow....wszechswiaty rownolegle, podroze w czasie, operowanie
    > energiami czarnych dziur itp. Natomiast zeby byc skutecznym musisz
    > przystosowac sie do praw natury poznanych metodami naukowymi i tyle.

    Ludzie przez tysiace lat zyli bez "metod naukowych" :)
    I dalej zyją.

    Duch

  • 25. Data: 2009-02-09 11:05:12
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Dieter" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Tzn. po ilu latach rozwoju ludzkosci? 100? 200? 1000 lat? Porownaj to do
    > milionow lat. Otworz umysl, bo siedzisz nadal w studni i wydaje Ci sie, ze
    > Pecet na biurku i samoloty to max tego, co rozwoj moze osiagnac. Era
    > duchowosci nadchodzi.

    Zgoda.
    Duch