  • 1. Data: 2009-11-23 14:53:24
    Temat: Jeden grosz dla Aliora...
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Witam,

    Posiadam ROR i KK w Aliorze.

    Mam taki zwyczaj, że w każdy poniedziałek spłacam całość zadłużenia na KK.
    Zwykle czynię to przelewając środki z ROR-u w Aliorze. W tym tygodniu jednakże
    nie miałem wystarczających środków na Aliorowym ROR, tak więc przelałem na
    tenże ROR z innego banku brakującą kwotę.

    Załóżmy że moje zadłużenie na KK wynosiło 500 zł, dokładnie taką też kwotę
    przyszykowałem na ROR. Zlecam więc spłatę KK w wysokości 500 zł z ROR-u
    (środki dostępne: 500 zł).

    Wyskakuje komunikat "Brak wystarczających środków na koncie" czy coś w tym
    rodzaju. Kilka razy powtarzam - to samo.

    Przelewam 499,99 zł - przechodzi. Na koncie zostaje mi 1 grosz. Limit
    wykorzystany na KK - 1 grosz.

    Zwracam uwagę grupowiczom na ten błąd systemu Aliora ponieważ w skrajnej
    sytuacji można przez tego 1 grosza zapłacić odsetki na KK!

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 2. Data: 2009-11-23 15:05:02
    Temat: Re: Jeden grosz dla Aliora...
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 15:53:24 +0100, scholastyk napisał(a):

    > Przelewam 499,99 zł - przechodzi. Na koncie zostaje mi 1 grosz. Limit
    > wykorzystany na KK - 1 grosz.

    Przyznam, że swego czasu też próbowałem wyczyścić rachunek na Aliorze do
    zera, i też mi system odmówił.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-11-23 15:05:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    l...

    > Przyznam, że swego czasu też próbowałem wyczyścić rachunek na Aliorze do
    > zera, i też mi system odmówił.

    Dziwne, bo mnie się to udało.

  • 4. Data: 2009-11-23 15:09:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dziwne, bo mnie się to udało.

    No mnie jakoś też. Przelew do zewn. odbiorcy wykonany co do grosza, na
    koncie zostało 0,00 zł.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-11-23 15:12:15
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > No mnie jakoś też. Przelew do zewn. odbiorcy wykonany co do grosza, na
    > koncie zostało 0,00 zł.

    Do zewnętrznego odbiorcy nie ma problemu. Między swoimi rachunkami też.

    Nie da się wyzerować konta spłacając KK - musi zostać 1 grosz.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 6. Data: 2009-11-23 15:12:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > No mnie jakoś też. Przelew do zewn. odbiorcy wykonany co do grosza, na
    > koncie zostało 0,00 zł.

    Ja też przelewałem poza Alior. Może tylko KK nie da się spłacić (lub
    przelewu w ramach Aliora wykonać) czyszcząc rachunek do zera? Byłby to ostry
    numerek.

  • 7. Data: 2009-11-23 15:14:09
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Lis, 16:05, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    l...

    > Dziwne, bo mnie się to udało.

    Mi też .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2009-11-23 15:19:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 07:14:09 -0800, Jacek Erazmus napisał(a):

    > Mi też .

    A ja nie pamiętam co robiłem ;-) ale chyba też spłacałem kartę.

    Sprawdziłbym jak to jest nawet teraz (mam mało kasy na koncie, więc jest
    okazja obadać), ale akurat mam komunikat "Przepraszamy, w tym momencie
    prezentacja listy kart jest niemożliwa. Prosimy spróbować później." ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2009-11-23 19:02:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Masz na myśli coś takiego, prawda? http://bit.ly/8oFltF

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2009-11-23 20:29:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    scholastyk pisze:

    > Do zewnętrznego odbiorcy nie ma problemu. Między swoimi rachunkami też.
    > Nie da się wyzerować konta spłacając KK - musi zostać 1 grosz.

    W takim razie zamiast wybierać z menu funkcję spłaty karty po prostu
    wpisz przelew na rachunek karty.

    --
    MiCHA